آشنایی با اجاره خودرو در تهران

۱۴۰۰/۰۵/۳۰ ۱۷:۱۸ چاپ کد خبر: 132766
در سال های اخیر به دنبال استقبال بی نظیر مردم از اجاره خودرو در تهران شاهد افزایش تعداد شرکت های اجاره دهنده خودرو هستیم. این شرکت ها به عنوان واسطه ای بین مشتری و صاحبان خودرو عمل کرده و به اجاره خودرو در تهران می پردازند. به این ترتیب افراد مختلفی که تمایل به اجاره خودروهای خود را دارند و یا این که به دنبال ماشینی مناسب جهت کرایه هستند می توانند با این شرکت ها ارتباط برقرار نموده و از طریق آن مشکل خود را حل نمایند. در سال 1916 جوساندرس برای نخستین بار به اجاره ی خودروی فورد خود به یک تاجر اقدام نمود و بابت این اجاره بر اساس مسافتی که کیلومتر شمار نشان می داد مبلغی را دریافت کرد. این موضوع جرقه ای در ذهن او ایجاد کرد و سبب راه اندازی اولین شرکت اجاره دهنده خودروی او در آمریکا شد. در ادامه ی سودآوری این شرکت وی توانست چندین شعبه دیگر در زمینه ی اجاره خودرو تأسیس نماید. چند سال بعد با افزایش میزان تقاضای اجاره خودرو شرکت های اجاره دهنده توانستند با راه آهن و دیگر مراکز قرارداد ببندد و خودروهای خودرا در اختیار مسافرین آنجا قرار دهند. در چه مواردی می توان به اجاره ی خودرو پرداخت؟ متأسفانه بسیاری از افراد تصور می کنند که برای سوار شدن و لذت بردن از رانندگی با خودروهای لوکس و گران قیمت و تجربه ی سفر با خودروهای مختلف تنها می بایست هزینه ی کلانی را برای خرید آن صرف کرد. این در حالی است که افراد با پرداخت هزینه ای بسیار پایین تر از این مقدار می توانند به مدت مشخصی خودروی مورد علاقه ی خود را از شرکت اجاره نمایند و از آن لذت ببرند. اما استفاده از سیستم اجاره خودرو در تهران تنها برای این افراد سودآور نیست بلکه زوج های جوانی که برای زیبایی مراسم خود علاقمند به استفاده از خودروهای لوکس در مراسماتشان هستند و یا دیگر افرادی که تمایل به افزایش کلاس کاری شرکت و یا مرکز خود در جلسات کاری و مهم دارند و همچنین به جهت خوش آمد گویی و راهنمایی میهمانان خارجی و مسافرین می توان از این سیستم استفاده نمود. نکات مهم در خصوص اجاره ی خودرو برای استفاده از سیستم اجاره ماشین در تهران می بایست نکات مختلفی را مدنظر قرار داد و بر اساس آن به اجاره خودروهای مختلف پرداخت چرا که عدم آشنایی با این نکات و این سیستم ممکن است افراد را متحمل ضررهای مالی فراوانی نماید.
  • تعیین هدف پیش از اجاره؛ در نظر گرفتن اهدافی مشخص پیش از اجاره از جمله عوامل بسیار تأثیرگذار در روند این کار می باشد. چرا که اگر منظور خود را از اجاره خودرو در تهران به طور کامل مشخص نمایید به گونه ی بهتر می توانید به انتخاب خودروی مورد نظر خود بپردازید. دلیل تأکید به این مسئله این است که گاهی، افراد برای رفت و آمدهای روزانه و یا مسافرت های بین شهری و مسائلی از این قبیل خودروهایی را انتخاب می کنند که اصلاً مناسب آن امور نبوده و تنها موجب پرداخت هزینه های مختلف در این امر می شود. در حالی که با انتخاب خودرویی ساده تر می توانند هزینه ی این رفت و آمد ها را کاهش دهند و به مدت طولانی تری از آن خودرو استفاده نمایند.
  • توجه به بیمه ی خودروی اجاره شده؛ از دیگر مسائل بسیار مهم هنگام اجاره ماشین توجه به بیمه ی آن می باشد. این که خودرو دارای چه نوع بیمه ای است و این بیمه آیا مشمول حال سرنشینان هم می شود یا خیر می بایست مورد بررسی قرار بگیرد تا از پیش آمد هر گونه اتفاقی و رخداد ضررهای مالی و جانی جلوگیری شود.
  • توجه به مسافت مورد نظر خود؛ در هنگام اجاره خودرو در تهران سعی کنید میزان مسافتی که قرار است با خودروی خود طی کنید و نیز مدت زمانی که خودرو باید در اختیار شما قرار گیرد را به صورت دقیق ذکر نمایید و برنامه ریزی دقیقی برای تحویل به موقع خودرو داشته باشید.
مزایای کرایه خودرو در تهران ادامه ی روند اجاره ی خودرو به طور قطع به دلیل مزایایی بوده که برای اجاره دهندگان و اجاره گیرندگان به همراه داشته است. در واقع با شناخت هر چه بیشتر این مزایا می توان تردیدهایی که ممکن است در این زمینه وجود داشته باشد را کنار زده و با اطمینان خاطر بیشتری در این مسیر گام برداشت.
  • جلوگیری از ضررهای مالی؛ همان طور که می دانید تمامی خودروها عمر مشخصی دارند و بعد از مدتی فرسوده خواهند شد؛ بنابراین در اختیار داشتن خودروهای متعدد و گران قیمتی که ممکن است تنها چند بار در سال از آن استفاده کنیم کار مقرون به صرفه ای به نظر نمی رسد چرا که به مرور خودرو دچار فرسودگی شده و کارایی لازم را نخواهد داشت. به همین دلیل توصیه می شود به جای پرداخت هزینه های کلان به جهت خرید خودرو از سیستم اجاره خودرو در تهران استفاده نمایید و به رزرو و کرایه ماشین های مختلف و لوکس مدنظر خود بپردازید.
  • عدم نگرانی بابت خرابی خودروی شخصی؛ سفر کردن و طی نمودن مسیرهای طولانی با خودروی شخصی بعد از مدتی خودرو را دچار فرسودگی و خرابی می کند که این موضوع می تواند دردسرساز باشد چرا که فرد مجبور به پرداخت هزینه های مختلف جهت تعمیر و سرویس بخش های مختلف آن و در نهایت خرید دوباره ی خودرو می باشد. این در حالی است که با سفر کردن به وسیله ی خودروی اجاره ای می توان از نگرانی هایی که از این بابت وجود دارد به مقدار قابل توجهی کاست و از پیش آمدن اتفاقاتی نظیر خرابی خودرو در وسط جاده و... جلوگیری نمود.
  • استفاده از خودرویی آماده برای سفرهای بدون برنامه ریزی؛ ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که یک برنامه سفر کاری و یا خانوادگی و حتی دوستانه بدون هیچ برنامه ریزی پیش آمده باشد که در این فرصت کوتاه مسلماً فرد توانایی رسیدگی به چندین امور اعم از انجام معاینه فنی، تعمیر بخش های مختلف خودرو، بردن آن به کارواش و... را نخواهد داشت. از این رو می تواند به صورت اینترنتی با خیال راحت خودروی مورد نظر خود را بعد از ارائه ی مدارک لازم از سیستم اجاره خودرو در تهران اجاره نماید و در زمان مشخص شده آن را تحویل بگیرد به این ترتیب فرد می تواند بدون معطلی و مراجعه به دفاتر مختلف، خودروی مورد نظر خود را رزرو نموده و به راحتی به دیگر کارهای مورد نیاز سفر خود رسیدگی نماید.
در صورت تمایل به اجاره آنلاین خودرو در تهران می توانید به سایت سپریس که در واقع یک پل ارتباطی و واسطه میان اجاره دهندگان وگیرندگان محسوب می شود مراجعه نمایید. با ورود به این سایت می توانید به از میان ماشین های متنوع به خودروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و از خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته ی آن و نیز تضمین بیمه استفاده نمایید. این سایت در تلاش است تا بستری امن برای سیستم اجاره ی خودرو به وجود بیاورد تا افراد مختلف در سایه ی این امنیت در این زمینه فعالیت نمایند. جهت ارتباط با سایت سپریس می توانید از آدرس sepris.com استفاده نمایید.
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : حجاب

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان