به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، پرویز محمد نژاد امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بررسی روند صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت با دقت انجام شده است، اظهار کرد: نمایندگان مجلس بدون هیچ گونه نگاه سیاسی وزرای پیشنهادی دولت را بررسی و پس از شنیدن برنامه های آنان به آنان رأی مثبتت دادند.



وی با اشاره به عدم تأیید وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش گفت: آموزش وپرورش یکی از وزارتخانه های مهم در کشور بوده و رئیس جمهور قول دادند در سریع ترین زمان ممکن وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند.



عضو کمیسیون انرژی مجلس  یکی از مشکلات موجود در حوزه کنترل کرونا را عدم ضمانت اجرایی مصوبات دانست و افزود: در مسئله مبارزه با کرونا اغلب مصوبات ستاد ملی مثل تعطیلات و اعمال محدودیت ها ضمانت اجرایی ندارد، لذا باید این مشکل هرچه سریع تر برطرف شود.



محمد نژاد  با تأکید بر لزوم واردات ۱۲ میلیون دُز واکسن ظرف مدت دو ماه به کشور تصریح کرد: به گفته کارشناسان حوزه بهداشت و درمان یکی از راه های اصلی در راه کنترل کرونا انجام واکسیناسیون عمومی است به این دلیل نمایندگان مجلس  تأکید ویژه ای بر واردات ۱۲ میلیون دُز واکسن ظرف مدت دو ماه به کشور دارد.



وی با گله مندی از عدم توجه به طب سنتی در درمان ویروس های جدید بیان کرد: علیرغم توصیه های فراوان در کمیته علمی مبارزه با کرونا  تجدیدنظر نسبت به مقابله با ویروس های جدید نمی شود و یا از روش های طب سنتی علی رغم توصیه ها بهره نمی گیرند.



عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مشکلات موجود در مدیریت  آب در گیلان گفت: در طی این مدت بارها مشکلات حوزه آب مثل عدم تعمیر و مرمت و نگهداری در خطوط انتقال آب که منجر به افت آب شده به شناسایی شده است ولی تاکنون  این مشکلات برطرف نشده است.



محمد نژاد از انجام دو طرح بزرگ ۱۰ میلیارد تومانی در حوزه تأمین آب در گیلان خبر داد و افزود: متأسفانه اقدامات مربوط به حوزه تأمین آب در استان گیلان زیرساختی نبوده و این امر مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است، لذا بسیار امیدواریم با اجرای  دو طرح بزرگ ۱۰ میلیارد تومانی در حوزه تأمین آب ببخش اعظمی از کمبود زیرساختی آب در گیلان برطرف شود.



بنا بر اعلام نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی آب رودخانه لنگرود را جهت تأمین مناطق زیردست انتقال پیدا می کند.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان