زنگ احسان یک میلیاردی گیلانی ها

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۱۱:۱۴ چاپ کد خبر: 134126
[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد کرمی پیش از ظهر امروز در مراسم اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار در گلزار شهدای رشت با اشاره به نحوه برگزاری پویش های ستاد، مطابق با شعار «مردم برای حل مشکلات مردم»،اظهار کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام، اقدام به توزیع بسته های حمایتی در بازه های زمانی مختلف کرده و «مشق احسان» نیز یکی از رسومی است که در سال های اخیر انجام شده است.

وی با بیان اینکه پویش «مشق احسان» اعطای لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار را در دستور کار داده است، افزود: اجرای پویش «مشق احسان» در سال جاری به دو شکل واگذاری برند «مشق احسان» و حق مالکیت آن به گروه های جهادی، خیریه و مردم نهاد و دیگری اعطای لوازم التحریر از طرف ستاد اجرایی فرمان امام بوده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در گیلان با اشاره به همکاری گروه های مردمی و جهادی در اجرای پویش «مشق احسان» در سال ۱۴۰۰ گفت: ۲۵ غرفه در نقاط مختلف استان راه اندازی شد که بیش از یک میلیارد ریال، مشارکت مردمی جمع آوری شد.

کرمی با بیان اینکه گروه های جهادی، خیریه و مردم نهاد نیز به دو گروه تخصصی خیریه آموزشی و غیر آموزشی تقسیم شدند، افزود: گروه های جهادی و مردم نهاد با شناسایی دانش آموزان کم برخوردار و معرفی آنان به بنیاد بستر اهدای لوازم تحریر به دانش آموزان کم برخوردار را فراهم کردند.

رئیس ستاد اجرای فرمان امام (ره) در گیلان با تأکید بر اینکه بنیاد احسان در گیلان پنج هزار و ۸۰۰ بسته آماده تحویل دارد، افزود: بسته های لوازم التحریر برگرفته از گوشی هوشمند، تبلت، لوازم التحریر، کیف کفش و موارد موردنیاز خود دانش آموزان بوده است که در این مسیر با همراهی جبهه فرهنگی حرکت همگانی خوبی شکل گرفت.

انتهای پیام /۸۴۰۰۷/م


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : احسان

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان