[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه سرا، محمد باقر قالیباف صبح امروز همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس برای شرکت و سخنرانی در یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۵۰ شهید شهرستان صومعه سرا و ۲۳ شهید مدافع حرم استان گیلان در ضیابر وارد گیلان شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در دومین برنامه خود در سفر به گیلان به صورت سرزده از بازار محلی شهرستان صومعه سرا سرا بازدید و به درد و دل های بازاریان گوش داد.

بازاریان صومعه سرا به محض دیدن رئیس قوه مقننه از افزایش قیمت کالا اعتراض کرده و خواستار کنترل قیمت توسط مجلس و دولت شدند.

به گفته یکی از کسبه بازار محلی صومعه سرا، هر روز قیمت کالا و اقلام اساسی مثل گوشت و مرغ با افزایش قیمت مواجه شده و امکان برنامه ریزی برای زندگی وجود ندارد.

این کاسب محلی بازدید رئیس مجلس از بازار محلی شهرستان صومعه سرا را غنیمت شمرده و گفت: اقشار ضعیف جامعه در شرایط بسیار سختی قرار دارند و از مسؤولان می خواهیم در زمینه کنترل بازار چاره اندیشی کنند.

قالیباف بعد از شنیدن درد و دل های کسبه های بازار محلی صومعه سرا و در پاسخ به گله مندی های موجود از وضعیت بازار قول ساماندهی بازار را داد و اظهار کرد: کنترل و ایجاد ثبات در بازار از اولویت های مجلس و دولت بوده و اقدامات خوبی در این خصوص اتخاذ شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی به کسبه های بازار محلی صومعه سرا گفت: از صبوری همه شما قدردانی کرده و این قول را می دهم که به زودی با تلاش همه مسؤولان، و اهتمام دولت و مجلس وضعیت تغییر خواهد کرد.

 

 

به گزارش فارس، رئیس مجلس شورای اسلامی در سومین برنامه خود در سفر به گیلان در مراسم یادواره شهدا ۵۵۰ شهید صومعه سرا و ۲۳ شهید مدافع حرم گیلان در بخش ضیابر سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/س


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : افزایش قیمت

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان