[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد عسگری ظهر شنبه در حاشیه بازدید از خط تولید جدید مرکز تحقیقات فرآوری آبزیان در انزلی، اظهار کرد: مجلس آمادگی همکاری همه جانبه برای تسهیل اقتصاد کشور را دارد.

وی با بیان اینکه امنیت غذایی یکی از مسائل جدی در کشور است، افزود: کشاورزی محور توسعه است و امنیت سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی با جدیت دنبال می شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به لزوم رفع بوروکراسی اداری، تاکید کرد: کمیسیون کشاورزی قوانین قدیمی را به روز کرده چرا که معتقدیم در بخش کشاورزی نتوانسته ایم ظرفیت های بالقوه را بالفعل کنیم.

عسگری تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ میلیون نفر در کشورهای همسایه به دلیل ارگانیک بودن محصولات کشاورزی ایران خواهان این محصولات هستند و می توانیم کشور را با صادرات محصولات کشاورزی بدون اتکا به نفت اداره کنیم.

وی ادامه داد: دولت باید با جدیت در راستای حل مشکلات اقدام کرده و با خرید تضمینی محصولات کشاورزی از تولید کننده حمایت کند.

عسگری اضافه کرد: دستگاه های متولی مکلف هستند دغدغه های حوزه تولید را برای تولید کننده از بین ببرند.

وی با اشاره به لزوم فرهنگ سازی برای افزایش سرانه مصرف ماهی در کشور، گفت: می توانیم در حوزه شیلات اشتغالزایی و ارز آوری داشته باشیم و باید برای رفع بوروکراسی اداری مشکلات در کمیسیون مطرح شده تا قوانین اصلاح شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان