[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت؛ صادق صادقی مدافع گیلانی فصل گذشته سپیدرود رشت که سابقه بازی در رقابت های لیگ برتر با پیراهن تیم ملوان را در کارنامه خود دارد پس از توافق نهایی با مدیرعامل باشگاه چوکای تالش و با امضای قراردادی رسمی به جمع سبزپوشان تالشی ملحق شد.

 

صادقی که قابلیت بازی در چند پست دفاعی را دارد محصول آکادمی باشگاه ملوان بوده و از پایه های این تیم به بزرگ سالان ملوان راه یافته است.

او در زمان محمد مایلی کهن در ملوان آچارفرانسه حاج مایلی بود و در پست های بسیاری به کارگیری می کرد و باوجود راست پا بودن در دفاع چپ بارها برای ملوان بازی کرده است.

یک فصل بی نظیر را همراه با ملوان در لیگ یک داشت اما با بدشانسی تمام ملوان راهی لیگ یک نشد. از دست دادن امتیاز در مقطع پایانی فصل گریبان گیر قوهای سپید شد.

 

با روی کار آمدن نادر دست نشان روی کار آمدن بازیکنان غیربومی و هم زمانی سربازی صادقی، وی به پادگان فرستاده شد و مدتی از فوتبال دور بود ولی خیلی زود دست نشان متوجه اشتباه خود شد و بازی های درخشانی برای ملوانان انجام داد.

این بازیکن تاکنون در عمر فوتبال حرفه ای خود حدود ۵۱ بازی در رقابت های مختلف به میدان رفته است که حدود ۴ هزار و ۱۸۰ دقیقه بوده است.

 

صادقی اهل روستای لیچاه لشت نشا است، روستایی گر از استعدادهای درخشان و ورزشکارانی مانند هادی تأمینی، محمد نزهتی، محمد رستمی، فرزام بیجاری، سپیده نزهتی، آیدین قویدل که فوتبالیست های سرشناس استان گیلان هستند، محمود ابراهیم نژاد «کنگ فو»، حسین جعفری «کنگ فو»، عمار جعفری «والیبال» و... در روستای لیچاه پرورش یافتند.

انتهای پیام/۳۳۸۹


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : لیچاه لشت نشا

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان