به گزارش لنگرخبر، پرویز محمدنژاد در حاشیه بازدید از بیمارستان تخصصی تامین اجتماعی لنگرود به دیارمیرزا گفت: این پروژه حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته البته ما امیدواریم که با پیگیری های به عمل آمده سرعت بیشتری به خود بگیرد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است، افزود: با توجه به افزایش قیمت مصالح احتمالا ساخت کل پروژه به ۵۵ میلیارد تومان می رسد.

وی در رابطه با زمان افتتاح بیمارستان نیز گفت: با روند فعلی تابستان سال آینده یا نهایتا تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد.

محمدنژاد با بیان اینکه در حوزه درمانی نیازمند چنین بیمارستانی برای خدمت رسانی بهتر به مردم بودیم، افزود: این بیمارستان تخصصی است و خدمات مناسبی را به جامعه هدف ارائه خواهد داد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس در رابطه با بیمارستان شهید حسین پور لنگرود نیز گفت: ۳۶۰۰ متر مربع به سازه های این بیمارستان افزوده میشود که برآورد اولیه حدود ۸۰ میلیارد تومان است.

وی در رابطه با کلینیک تخصصی لنگرود نیز اظهار کرد: تا دو ماه آینده بحث تکمیل و تجهیز تکمیل خواهد شد تا شاهد افتتاح مدرن ترین کلینیک تخصصی لنگرود باشیم.

محمدنژاد درباره طرح یارانه معیشتی بنزین نیز به دیارمیرزا گفت: برای ارایه یک طرح باید اثرات و جوانب مختلف آن را ارزیابی کنیم و هنوز این طرح نهایی نشده است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان