کانال کولر عایق شده اریا بارون توس

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ ۰۹:۵۹ چاپ کد خبر: 134750
کانال کولر عایق شده اریا بارون توس چیست؟ کانال های کولر از پیش عایق شده یکی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا که هستند که برای انتقال هوا مورد استفاده قرار می گیرند. این کانال های عایق شده مشکلات و چالش های کانال کولرهای قدیمی را ندارند به همین خاطر بیش از سایر روش های انتقال هوا مورد استقبال واقع شده اند. شرکت آریا بارون توس این محصول را در جهت کاهش مصرف انرژی در بخش های مختلف ساختمانی و صنعتی تولید می کند. کانال های فلزی کولر که در گذشته رایج تر بودند مصرف کنندگان آن ها را با چالش هایی مواجه می کردند. برای مثال بزرگ ترین معایب این کانال ها اتلاف انرژی بیشتر آن ها نسبت به کانال های امروزی تر بود. کانال کولر عایق شده اریا بارون توس نسبت به دیگر مدل های موجود در بازار وزن کمتر و دوام و ماندگاری بالاتری دارند. داکت کولر یا همان کانال کولر عایق شده کارخانه آریا بارون توس بطور کلی در 3 مدل تولید می شود:
  1. کانال کولر عایق شده PU
  2. کانال کولر از پیش عایق شده PIR
  3. کانال کولر عایق شده Phenolic
هر یک از این کانال ها ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. زمانی که برای خرید کانال کولر عایق شده اریا بارون توس به این کارخانه مراجعه می کنید، کارشناسان کارخانه شما را برای خرید بهترین نوع داکت کولر متناسب با نیازتان راهنمایی خواهند کرد.

کانال های کولر عایق شده آریا بارون توس چه ویژگی هایی دارند؟

ویژگی کانال کولر عایق شده آریا بارون توس یکی از بزرگ ترین معایب کانال های قدیمی که برای انتقال هوا در ساختمان های مسکونی یا صنعتی مورد استفاده قرار می گرفتند، تولید سر و صدای زیاد توسط آن ها بود. احتمالا برای یک ساختمان مسکونی که در روزهای گرم تابستان کولر دائما کار می کند، به گوش رسیدن صدای زیاد از کانال کولر برای هیچ یک از ساکنین آن ساختمان خوشایند نیست. از همین رو می توان با جایگزین کردن کانال های از پیش عایق شده کولر این مشکل را برطرف کرد. از دیگر ویژگی های منحصربه فرد کانال کولر عایق شده اریا بارون توس می توان به صاف و صیقلی بودن سطح آن اشاره کرد. کارخانه آریا بارون بدنه این کانال ها را به گونه ای طراحی می کند که اجازه تجمع آلودگی و میکروب ها را نمی دهند. همچنین این کانال های از پیش عایق شده عمر مفیدتری دارند، در برابر سرما و گرما مقاوم هستند، پایداری بیشتری در برابر آتش از خود نشان می دهند و فرایند نصب آن ها ساده تر است.

انواع کانال کولر عایق شده آریا بارون توس

انواع کانال کولر عایق شده آریا بارون توس انواع کانال های از پیش عایق شده ای که از سوی کارخانه آریا بارون توس طراحی و ساخته می شوند در اغلب ویژگی های ساخت با یک دیگر مشابه هستند. تنها در برخی از کاربردهای این کانال های کولر با یکدیگر تفاوت هایی وجود دارد. با توجه به فضایی که کانال کولر قرار است در آنجا نصب شود و کاربرد این کانال ها را می توان به 3 دسته تقسیم بندی کرد که در ادامه به توضیح و بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

کانال پیش عایق شده PU

یکی از رایج ترین انواع کانال های از پیش عایق شده اریا بارون توس، کانال هایی از جنس پلی اورتان است. پلی اورتان یک ماده عایق است که ضریب انتقال حرارتی بسیار پایینی دارد به همین خاطر استفاده از این نوع کانال پیش عایق شده، اتلاف انرژی را تا حد زیادی کاهش می دهد. از این کانال می توان در ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، ساختمان های صنعتی و... استفاده کرد.

کانال پیش عایق شده PIR آریا بارون توس

این مدل شباهت های زیادی به نوع قبلی دارد با این تفاوت که کیفیت آن کمی پایین تر است. جنس این کانال ها ترکیبی از پلی یول و ایزوسیانات است. مزیت این دسته از کانال های پیش عایق شده این است که کلاس حریق بالاتری دارند. به عبارتی اگر در محلی احتمال وقوع آتش سوزی بالاتر باشد، بهتر است از این دسته کانال های کولر استفاده شود.

کانال پیش عایق شده Phenolic

نوعی دیگر از کانال کولر عایق شده اریا بارون توس کانال هایی هستند که اصلی ترین ماده تشکیل دهنده آن ها فنول است. فنول مقاومت بسیار بالایی در برابر حریق دارد به همین خاطر به این دسته از کانال های پیش عایق شده، لقب مقاوم ترین کانال کولر در برابر حریق داده شده است. بزرگ ترین عیب این نوع از داکت کولر، عمر پایین تر آن نسبت به دیگر انواع کانال ها است. از همین رو بهتر است از این کانال برای پروژه های دراز مدتی چون ساختمان های مسکونی، تجاری یا اداری استفاده نشود.

آیا نصب کانال پیش عایق شده دشوار است؟

یکی از سوالاتی که اغلب از کارشناسان فروش کارخانه آریا بارون توس می شود این است که آیا فرایند نصب کانال های پیش عایق شده کولر دشوار است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که طی تجربه شخصی که از خرید کانال کولر عایق شده اریا بارون توس داشتم، نصب این کانال ها بسیار ساده و کم هزینه است. کانال های کولر قدیمی وزن زیادی داشتند و به دلیل این وزن بالا، برای نصب آن ها باید از ساپورت های محکمی کمک می گرفتید. این مسئله هم فرایند نصب را دشوارتر می کرد و هم هزینه ها را افزایش می داد. برای نصب کانال کولر عایق شده آریا بارون به ساپوت های زیادی نیاز نخواهید داشت چراکه نصب را با دو عدد میلگرد گالوانیزه برای مهار کردن کانال نیز می توانید انجام دهید.

قیمت کانال پیش عایق شده کارخانه آریا بارون چقدر است؟

هزینه خرید کانال کولر از پیش عایق شده با توجه به فاکتورهای متعددی چون نوع کانال، جنس آن، ابعاد و... تعیین می گردد. از همین رو نمی توان قیمت خرید یک کانال پیش عایق شده را به صورت تقریبی محاسبه کرد. اما موضوعی که مسلم است این است که قیمت کانال کولر عایق شده اریا بارون توس با تمام هزینه های مربوط به حمل و نقل و نصب از یک کانال گالوانیزه کمتر خواهد بود. برای اطلاع دقیق از قیمت این کانال می توانید به وب سایت کارخانه آریا بارون توس مراجعه کنید.

کارخانه آریا بارون توس؛ بهترین کارخانه ساخت کانال کولر عایق شده

کارخانه آریا بارون توس با بکارگیری دانش و تخصص نیروهای کارآزموده و باتجربه، یکی از بهترین کارخانه های شرق کشور است که سال های زیادی در زمینه ساخت سیستم های تهویه مطبوع فعالیت می کند. این کارخانه محصولات تولیدی خود را با نازل ترین قیمت به سراسر کشور ارسال می کند. اگر راجع به انواع کانال کولر عایق شده که از سوی کارخانه آریا بارون تولید می شود اطلاعات چندانی در دست ندارید، می توانید از مشاوران کارخانه مشاوره رایگان پیش از خرید دریافت کنید.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان