[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور صبح شنبه در جلسه احیای پایگاه های بسیج در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان، اظهار کرد: مردم سرمایه اصلی این انقلاب هستند و همه در هر لباس و قشری باید با تمام وجود برای خدمت به آنها کوتاهی نکنند.

وی بزرگترین تحرک بسیج را در حوزه مشارکت دانست و افزود: وجود و حضور بسیج در آزمون های مختلف سیاسی موجب پویایی و نشاط نظام شده و دشمن در ضربه زدن به آن ناکام مانده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم احیا و تقویت پایگاه های بسیج توسط اقشار مختلف، گفت: احیای پایگاه های بسیج موجب اثرگذاری بیشتر در حوزه فرهنگی شده و به افزایش ضریب امنیتی جامعه کمک قابل توجهی کرده است.

عبدالله پور با اشاره به معضل تغییر تناسب جمعیتی شهر و روستا، بیان کرد: پیش از انقلاب ۳۰ درصد جمعیت در شهرها و ۷۰ درصد در مناطق روستایی زندگی می کردند که در شرایط فعلی این رقم برعکس شده است.

وی با بیان اینکه پایگاه های مقاومت بسیج در ایام کرونا به خوبی نقش همدلی و روحیه جهادی خود را ایفا کردند، تصریح کرد: هرچند شیوع بیماری کرونا نزولی شده اما پایگاه های بسیج استان هر هفته به طور متوسط بین سه هزار و ۵۰۰ الی چهار هزار بسته معیشتی تهیه و در اختیار نیازمندان قرار می دهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش پایگاه های مقاومت بسیج در حل بخشی از مشکلات جامعه را مؤثر دانست و گفت: با تشکیل قرارگاه های محله در سطح روستاها با محوریت و فعالیت پایگاه های بسیج و بهره گیری از توان و ظرفیت موجود، بسیاری از مشکلات و موانع برطرف می شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان