[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد عبدالله پور در پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را همه جان بر کفان سبز پوش تبریک گفت و سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی مرهون تلاش این نیروی انتظامی دانست.

در متن این پیام آمده است:

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای پاسداشت دلاوری های سبزپوشان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور ایران اسلامی که با تلاش خستگی ناپذیر خود باعث سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی می شوند.

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ با شجاعت و ایثارگری سبزپوشان سپید اندیش قرین شده است که همواره با هوشیاری و بهره مندی از دستاوردهای عملی و حرفه ای در راستای تأمین نظم و امنیت جامعه گام برداشته و هرگاه خطری متوجه مردم سربلند ایران اسلامی و مرزهای پرغرور این کشور می شود بی محابا و با شجاعت مثال زدنی خواب خیالی دشمن را به کابوسی بی بدیل تبدیل می کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتظامی و تبریک هفته نیروی انتظامی، از مجاهدت ها و جانفشانی های فرماندهان و سربازان نیروی انتظامی تشکر می کنم و امیدوارم در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا در پیشبرد اهداف عالیه جمهوری اسلامی و برقراری نظم و امنیت جامعه در مسیر تشکیل تمدن نوین اسلامی گام برداشته و همواره سربلند و پیروز باشید.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان