[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، جبار کوچکی نژاد ظهر شنبه در جلسه هم اندیشی برای بررسی مشکلات حوزه ورزش شهرستان رشت با بیان اینکه امسال سال مالی خوبی برای ورزش استان نیست، گفت: به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تاکنون هیچ موافقتنامه ای درباره تحقق بودجه ورزشی امسال رد و بدل نشده است.

نماینده رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه بودجه عمرانی کل کشور و استان کم است به همین دلیل بیشتر تمرکزها بر روی بودجه جاری است، افزود: اقداماتی تاکنون انجام شده که می توان از جمله آن به تکمیل تقریبی استخر فرهنگیان رشت اشاره کرد.

وی با انتقاد از عدم آشکارسازی درآمد اختصاصی بودجه ورزشی استان گیلان، تصریح کرد: باید حداقل یک جدول از درآمد اختصاصی از سالن های استان در اختیار نمایندگان قرار بگیرد.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه بودجه هر شهرستان باید برای همانجا هزینه شود، اظهار کرد: اتمام پروژه ها نیازمند منابع است و با توجه به منابع فعلی نمی توان آنها را تکمیل کرد لذا نیازمند سیاست گذاری های جدید هستیم.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه وضعیت انجام پروژه های عمرانی در استان خوب نیست، ادامه داد: هفت ماه از سال گذشته و اقدام خاصی انجام نشده و در ماه های آتی نیز به دلیل بارندگی امکان انجام پروژه های عمرانی بسیار کم است.

وی با بیان اینکه ضعف مدیریتی کل استان و در درجه اول استاندار، باعث شده که وضعیت سپیدرود به اینجا کشیده شود، گفت: زد و بندها باعث سقوط این تیم ورزشی شد.

کوچکی نژاد با بیان اینکه سپیدرود وضعیت اسفناکی دارد و زد و بندها از بهبود شرایط این تیم جلوگیری می کند، بیان کرد: متأسفانه مالک تیم سپیدرود به صورت کامل مشخص نیست و نمی دانیم که چه کسی دقیقاً این تیم را مدیریت می کند در حالی که مهم ترین راه برای کمک به این تیم در درجه اول شناخت مالک آن است.

وی با بیان اینکه در اکثر استان ها بخش صنعتی تیم داری می کند، عنوان کرد: باید سپیدرود را به بخش صنعت وصل کنیم تا وضعیت آن تعیین تکلیف شود و اگر حمایت همه جانبه مسئولان در این خصوص نباشد، هیچ اتفاق مثبتی رخ نمی دهد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان