[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده امروز (شنبه) در جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات حوزه ورزش شهرستان رشت با بیان اینکه باید توازنی در تأمین نیاز هیئت های ورزشی استان ایجاد شود، بیان کرد: فرهنگ ورود به حوزه ورزش منفعت طلبانه شده و هر کسی برای تأمین منافع خود در این عرصه تلاش می کند.

نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه ورزش گیلان مانند سایر حوزه های عمرانی عقب ماندگی های زیادی دارد، افزود: متأسفانه نتوانسته ایم متناسب با نیازهای استان اقدامی برای توسعه ورزش انجام دهیم که این موضوع ریشه در حوزه ملی و استانی دارد.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه ظرفیت مدیریتی استان باید در انعکاس نیازها متحد باشد، ادامه داد: اتحادی در حوزه ورزش استان گیلان وجود ندارد و بی اعتمادی های زیادی ایجاد شده که اصلاح این بی اعتمادی ها سال ها طول می کشد.

آقا زاده با بیان اینکه واگذاری سالن های ورزشی به بخش خصوصی باعث شده که بسیاری از مردم توانایی استفاده از آنها را نداشته باشند، گفت: نگاه مادی به حوزه ورزش ریشه بسیاری از مشکلات امروزی است.

وی با بیان اینکه استاندار گیلان تمایل به ارتقای ورزش استان دارد اما تاکنون کاری نکرده و ورزش استان تنها است، عنوان کرد: وضعیت فعلی سپیدرود حاصل زد و بندها و کاسبی در ورزش است و متأسفانه همه تماشاچی هستند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس تصریح کرد: راه حل نجات سپیدرود این است که آن را به بخش خصوصی واگذار کنیم و اگر این اتفاق میسر نشد آن را به شهرداری بسپاریم یا به صورت هیئت مدیره ای اداره شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان