[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید رضا فیضی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: هفته ناجا امسال با شعار «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» آغاز شده است.

فرمانده انتظامی فومن با بیان اینکه این هفته فرصتی است تا از تلاشگران عرصه نظم و امنیت تقدیر شود، گفت: نقش خبرنگاران در انعکاس اخبار و آگاهی بخشی و افزایش اطلاعات عمومی جامعه می تواند به پیشگیری از وقوع جرم کمک کند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی تلاش خود را برای رفع مشکلات و دغدغه های مردم در شهرستان فومن به کار بسته است، اضافه کرد: تعامل بین مردم و نیروی انتظامی در عرصه های مختلف باید بیشتر شود.

سرهنگ فیضی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال ۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کشف و ضبط شد، اضافه کرد: در مقایسه با مدت مشابه با رشد ۲۳ درصدی مواجه هستیم.

وی از افزایش ۱۴ درصدی میزان سرقت در شهرستان فومن خبر داد و اضافه کرد: ۲۰۵ نفر از سارقین در این شهرستان دستگیر و ۵۲۰ فقره سرقت نیز کشف شد.

کاهش ۱۴ درصدی تصادفات فوتی در فومن

فرمانده انتظامی فومن با اشاره به اینکه ۱۳ دستگاه خودروی سرقتی، پنج دستگاه موتورسیکلت کشف و ۱۱۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شده است، تصریح کرد: ۵۶۸ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شده است.

وی به کاهش ۳۰ درصدی تصادفات خسارتی و ۱۴ درصدی تصادفات فوتی در فومن، ادامه داد: در تصادفات خسارتی درون شهری ۱۲ درصد و جرحی ۱۶ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته ایم.

سرهنگ فیضی با اشاره به بازدید از دو هزار و ۶۵۶ واحد صنفی در ایام شیوع ویروس کرونا، گفت: ۱۵۳ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

فرمانده انتظامی فومن با بیان اینکه پلیس خود را خادم مردم می داند، اظهار کرد: نیروی انتظامی عمل در راستای مطالبات مردمی را وظیفه خود می داند و امنیت پایدار نیز از مؤلفه های اصلی پیشرفت جامعه به شمار می رود.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۲۰ برنامه محوری در هفته نیروی انتظامی در شهرستان فومن، اضافه کرد: دیدار خانواده های شهید، دادن کلاه ایمنی به راکبان موتور سوار قانونمند، دیدار چهره به چهره با مردم در نماز جمعه و غیره از برنامه های شاخص این هفته به شمار می رود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان