[ad_1]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «یوسی هلیوی» پژوهشگر و مورخ صهیونیست در یادداشتی در روزنامه «معاریو» نوشت، معادله پیشین که می گفت جنگ های رژیم اسرائیل در «میدان های دشمنان» رخ می دهد، تغییر کرده و بر اساس گزارش های امنیتی، جنگ بعدی در قلب این رژیم رخ خواهد داد.

بر اساس این گزارش، هلیوی افزود، بیشتر برآوردهای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نشان می دهد که جنگ نابودکننده فراگیر از «گوش دان» تا ایلات درخواهد گرفت و تمام مناطق رژیم اسرائیل روزنامه تحت شلیک هزاران موشک قرار می گیرد و علاوه بر آن حملات زمینی نیز به شهرک های صهیونیستی مرزی صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه نوشت، برآوردهای امنیتی می گویند ۲۵۰ هزار موشک از انواع مختلف به فرماندهی ایران و گروه های فلسطینی، رژیم صهیونیستی را نشانه گرفته اند. روزانه ۳۰۰۰ موشک به شهرها، شهرک ها، فرودگاه های نظامی، بندرها، مسیرها، سامانه های کنترل از راه دور، پایگاه های ارتش وانبارهای سلاح ارتش شلیک خواهد شد.

 

 

هلیوی تأکید کرد، این جنگ فراگیر حتمی است اما زمان آن مشخص نیست و صراحتا باید گفت، این جنگ منجر به نابودی «دولت اسرائیل» خواهد شد مانند همان تخریب هایی که در یک دهه اخیر در عراق، سوریه، لبنان، لیبی و یمن رخ داد.

چندی پیش شبکه ای لبنانی گزارش کرد، برآوردها در فلسطین اشغالی نشان می دهد که حزب الله در لحظه می تواند به سوی فلسطین اشغالی موشک شلیک کند و اکنون ۱۴۰ هزار موشک در اختیار دارد و این امکان را دارد که در یک روز جنگی حدود ۳۰۰۰ موشک به سوی سرزمین هاش اشغالی شلیک کند. (جزئیات بیشتر)

همچنین «طال لیو رام» تحلیلگر نظامی صهیونیست در یاداشتی نوشت که موشک های نقطه زن حزب الله در هر رویارویی احتمالی با رژیم اسرائیل سرنوشت معرکه را مشخص خواهد کرد.

در این مقاله آمده است که اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی در سوریه و حملات هر از گاهش و همچنین بحران سیاسی و اقتصادی در لبنان و مشکلات اقتصادی در ایران، موجب نشده است که پروژه موشک های نقطه زن حزب الله متوقف شود و این مسأله مسئولان سیاسی و مقامات نظامی اسرائیل را در برابر شرایط بدی قرار می دهد و آن ها نگران این هستند که در سال های آتی چگونه با این تهدید مقابله کنند. (جزئیات بیشتر)

 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان