[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، محمدحسین ایمانی خوشخو را به عنوان مشاور وزیر در امور سیاستگذاری های کلان و توسعه فعالیت های فناورانه فرهنگی و هنری منصوب کرد.

در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمدحسین ایمانی خوشخو آمده است:

«جناب آقای دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو

از آنجایی که نقش قانونی و اساسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سیاستگذاری و هدایت گری فرهنگ کشور به سوی اهداف متعالی هم راستا با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با انسجام داخلی بخش های مختلف و همسو بودن این مجموعه ها با سیاست های کلان دولت مردمی تحقق مییابند، جناب عالی را که از سابقه ای طولانی و تجارب ارزشمند در حوزه مدیریت فرهنگی و هنری برخوردار میباشید به عنوان «مشاور وزیر در امور سیاست گذاری های کلان و توسعه فعالیت های فنآورانه فرهنگی و هنری» منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و همکاری و تعامل کلیه حوزه های مربوطه، وظایف محوله به ویژه همفکری در ارتقاء و ایفای نقش سازنده تر شوراهای اجتماعی تصمیم ساز شورای عالی انقلاب فرهنگی به ویژه شورای فرهنگ عمومی و شورای هنر را به نحو مناسبی ایفاء نمائید.

انتظار می رود پیشرفت کارها و اقدامات مربوطه به صورت مستمر به این جانب گزارش شود.

مزید توفیق جناب عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند منّان خواستارم.»

محمدحسین ایمانی خوشخو از نیروهای اولیه جهاد دانشگاهی و دارای دکترای گردشگری با گرایش اقتصاد گردشگری است.

در کارنامه اجرایی ایمانی خوشخو می توان به معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، مدیرکل مرکز آمار و برنامه ریزی پژوهش های فرهنگی و هنری، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور ، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کل کشور، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ و ... اشاره کرد.

همچنین از جمله فعالیت های علمی و پژوهشی وی، مجری طرح پژوهشی "بازبینی و اولویت بندی کشور های هدف گردشگری ج.ا.ایران، مسئول و ناظر علمی پروژه‏های تحقیقاتی، عضو هیأت تحریریه نشریه علمی- پژوهشی "مطالعات گردشگری" پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی واحد مشهد و ... است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان