[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع پیش از ظهر پنج شنبه در دومین نشست ستاد ساماندهی جوانان گیلان با اشاره به نقش مهم جوانان در توسعه کشور، گفت: جوانان موتور محرکه جامعه و آینده ساز هر کشوری هستند و باید به نقش مهم آنها توجه ویژه شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه عدم حمایت از جوانان مستعد، کشور را با مشکلات جدی در آینده روبرو می کند، افزود: فعالیت جوانان مستعد و توانمند زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم کرده و همگان باید در راستای شناسایی و فراهم کردن زمینه برای فعالیت آنها اقدام کنند.

وی با اشاره به ظرفیت های ویژه گیلان در حوزه های مختلف تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت ها و استعدادهای طبیعی موجود در استان گیلان زمینه اشتغال جوانان را مهیا می کند و وظیفه مسئولان است که در این راستا گام بردارند.

زارع یکی از راهکارهای رفع معضل بیکاری را آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به نوجوانان و جوانان دانست و ادامه داد: آموزش های فنی و حرفه ای نقش مهمی در خود اشتغالی و کار آفرینی جوانان دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه گیلان در ارتقای سطح علمی استان بسیار مؤثر است، بیان کرد: دانشگاه گیلان با وجود زیر ساخت های مناسب و دانشجویان مستعد توانسته در حوزه علمی و کار آفرینی رتبه کسب کند.

استاندار گیلان جوانان را موتور محرکه جامعه دانست و اظهار کرد: آبادانی و سازندگی هر کشوری با بها دادن به جوانان آن میسر می شود و ما نیز باید از این ظرفیت های ارزشمند به خوبی استفاده کنیم.

زارع با بیان اینکه بیکاری، ازدواج و کاهش و پیشگیری از طلاق از موضوعات مهم حوزه جوانان است، افزود: امیدوارم با همت همه مسئولان در آینده نزدیک و در دولت جدید این مشکلات برطرف شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان