[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الهی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: جلب مشارکت مردم در همه امور لازم و ضروری و تأثیرگذار است.

فرماندار رشت با بیان اینکه مردم در همه عرصه های کشور حضور فعال و چشمگیر داشته اند، تصریح کرد: هر برنامه ای که با مشارکت مردم انجام شده پایداری، ماندگاری و ارزشی بودن این اتفاق را افزایش داده و حتی در حوزه عمرانی و اجرایی نیز زمینه را برای کاهش هزینه ها فراهم کرده است.

فتح الهی با اشاره به اینکه مشارکت های مردم نشان می دهد در صورت فراهم کردن بسترهای مناسب برای حضور مردم برنامه زودتر و با هزینه کمتر با ماندگاری و اثر گذاری بیشتر اجرا می شود، افزود: اگر بتوانیم مقوله امنیت را نیز مردمی کنیم قطعاً اتفاقات خیلی خوبی را نیز در این حوزه شاهد خواهیم بود.

وی به نقش مهم مردم در برقراری امنیت عمومی، گفت: همکاری و مشارکت مردم برای برقراری امنیت در کنار نیروی انتظامی می تواند بسیار اثربخش باشد.

فرماندار رشت با تأکید بر ضرورت توجه سلامت اجتماعی در کنار امنیت، تصریح کرد: مسئولان باید با عملکرد درست خود نارضایتی ها را کاهش دهند تا شرایط برای مشارکت بیشتر مردم فراهم شود.

وی با اشاره به خود حفاظتی از سوی همه دستگاه های اجرایی، گفت: باید بدانیم در زمان بروز بحران چگونه و به موقع عمل کنیم و کمک کار سایر دستگاه های خدماتی باشیم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان