[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به توطئه دشمنان برای از بین بردن وحدت میان جوامع اسلامی، اظهار کرد: اختلاف افکنی میان قوم های مختلف یکی از توطئه های دشمنان است.

وی در ادامه به رویکرد دولت سیزدهم در عزت بخشی ملت ایران اشاره کرد و افزود: در دولت جدید برنامه های جمهوری اسلامی ایران به کشورهای سلطه جو گره نمی شود البته این به معنا عدم ارتباط با کشورهای جهان نیست اما در پیشبرد برنامه ها عزت ملی در اولویت است.

امام جمعه رشت با اشاره به تهدیدات رسانه های بیگانه در زمینه موضوع برجام، گفت: امروز اولویت جمهوری اسلامی ایران نشست های برجام نیست ما در گذشته آسیب های فراوانی در موضوع برجام دیده ایم.

وی ادامه داد: امروز امپراطوری رسانه ای جهان که زیر سلطه اسرائیل و آمریکا است ملت و دولت ایران برای موضوع برجام و بازگشت بدون پیش شرط نشست ها و حملات به تأسیسات هسته ای ایران تهدید می کنند.

آیت الله فلاحتی با هشدار به رسانه های بیگانه، تأکید کرد: دنیا بداند به فرموده رهبر معظم انقلاب زمان بزن و در رو تمام شده و در صورت حمله و تجاوز به ایران چندین برابر حملات را تجربه می کنند و تمام نقشه های آنها در نطفه خفه می شود.

وی با اشاره به اینکه این سخنان پوشالی هیچ ارزشی برای ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران ندارد، گفت: مقامات وزارت خارجه ایران نیز بارها اعلام کرده اند که ما طرفدار گفتگو هستیم اما نه در کاغذ بلکه در عمل.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه ملت ایران زیر بار زور نمی رود، اضافه کرد: کشورهای سلطه جو به این هشدار توجه کنند.

وی در ادامه به برخی برنامه های دولت سیزدهم به ویژه در زمینه تأمین و ساخت یک میلیون مسکن در سال اشاره و تصریح کرد: انبوه سازی و کوچک سازی، نظارت بر عملکرد سازندگان، نظارت در استحکام سازی، بالا بردن وام، بلند مدت اقساط وام در دستور کار قرار گیرد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه عدم نظارت یکی از مهم ترین دلایل ویرانی های گذشته است، ادامه داد: باید در دولت سیزدهم به این موضوع توجه شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان