خرید بک لینک می تواند هم برای شما سودمند باشد و هم مضر قبل از این که بخواهید اقدام به خرید بک لینک بکنید باید کمی اطلاعت راجب آن داشته باشید اگر بخواهیم بک لینک را به زبان ساده توضیح بدهیم بک لینک عبارت است از لینکی که از یک سایت به سایت دیگر داده می شود. به طور مثال اگر شما از وب سایت خودتان به یک وب سایت دیگر یک لینک ایجاد کنید که با کلیک کاربر بر روی لینک به سایت هدف هدایت شود اصطلاحا آن سایت یک بک لینک از وب سایت شما به دست آورده است.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که این کار چه سودی دارد؟ بک لینک سازی به طور کلی یکی از معیارهای گوگل برای اعتبار بخشی به یک وب سایت است. بدین صورت که هر چقدر میزان بک لینک های یک وب سایت بیشتر باشد از نظر گوگل آن سایت اعتبار بیشتری دارد و در نتایج گوگل رتبه بهتری کسب خواهد نمود اما این نکته مهم را باید در نظر داشته باشید که تمامی بک لینک ها مفید نخواهند بود و ممکن است به رتبه بندی وب سایت آسیب برسانند.

 توجه داشته باشید که میزان اعتباری که وب سایت شما از بک لینک کسب می کند بستگی به اعتبار سایت لینک دهنده به شما دارد. عواملی مانند دامین اتوریتی، پیج اتوریتی، اسپم اسکور و هم چنین فالو بودن بک لینک در تعیین میزان اعتبار انتقالی نقش بسزایی دارند. در ادامه مطلب انواع بک لینک و تاثیر بک لینک در سئو را با هم مورد بررسی قرار خواهیم داد.

انواع بک لینک

یکی از صفات لینک درhtml  صفتrel  می باشد که اگر مقدار این صفت برابرnofollow  باشد آن لینک نوفالو خواهد بود در غیر این صورت لینک را فالو در نظر می گیریم. در یک دسته بندی کلی بک لینک ها را می توان به دو گروه فالو و نوفالو تقسیم بندی کرد که در ادامه به توضیح هر یک می پردازیم:

بک لینک فالو

فالو (follow) : لینک فالو توسط خزنده های موتورهای جستجو دنبال شده و باعث افزایش اعتبار وب سایت ما خواهند شد و این افزایش اعتبار بستگی به میزان دامین اتوریتی و پیج اتوریتی سایت لینک دهنده دارد. در صورتی که از سایت های اسپم و بی کیفیت بک لینک دریافت نمایید احتمال جریمه شدن سایت شما توسط موتورهای جستجو بسیار زیاد خواهد بود.

بک لینک نوفالو

نوفالو (nofollow) : لینک های نوفالو توسط خزنده های موتورهای جستجو دنبال نمی شوند در نتیجه اعتباری برای برای وب سایت ما در پی نخواهند داشت. اما بک لینک های نوفالو آنقدر هم بی ارزش نیستند. داشتن بک لینک از وب سایت های بسیار معتبر مانند ویکی پدیا که لینک های آن نوفالو می باشد می تواند تاثیر بسزایی در اعتبار بخشیدن به وب سایت ما داشته باشد. به هر حال ما به بک لینک های نوفالو در کنار بک لینک های فالو نیاز داریم تا لینک سازی ما به صورت طبیعی جلوه کند و توسط موتورهای جستجو جریمه نشویم.

به سوال پاسخ دهیم آیا شما با خرید بک لینک فقط بک لینک فالو دریافت می کنید ؟ خیر باید ترکیبی از بک لینک های فالو و نوفالو داشته باشید ما ترکیب 70 درصد فالو 30 درصد نوفالو رو پیشنهاد می کنیم. خرید بک لینک

تاثیر بک لینک در سئو

بک لینک یکی از عناصر کلیدی در سئوی وب سایت می باشد. همانطور که قبلا گفتیم بک لینک سازی شرایطی دارد که باید حتما رعایت شوند تا به نتیجه دلخواه دست یابیم. هر چقدر بک لینک های وب سایت ما بیشتر و با کیفیت تر باشند موتورهای جستجو به این نتیجه می رسند که محتوای این وب سایت مفید و ارزشمند است در نتیجه وب سایت ما را در رتبه بالاتری نسبت به وب سایت های دیگر قرار می دهند.

اگر وب سایت شما به صورت اصولی طراحی شده باشد و محتوای ارزشمند و آموزنده ای را در آن منتشر کرده باشد تنها کاری که باید انجام دهید بک لینک سازی است. ما این امکان را در شرکت دیبا ارتباط فراهم ساخته ایم تا با خرید بک لینک بتوانید به رتبه های برتر موتورهای جستجو دست یابید.

برای خرید بک لینک باید بسیار دقت نمایید و فقط از شرکت های معتبر و با تجربه اقدام به خرید بک لینک نمایید. از خرید بک لینک هایی که به صورت خودکار و به تعداد زیاد تولید می شوند بپرهیزید. زیرا این کار نه تنها سودی برای شما ندارد بلکه به احتمال خیلی زیاد باعث جریمه شدن سایت شما خواهد شد. الگوریتم پنگوئن گوگل به همین منظور طراحی شد تا بتواند لینک های واقعی و طبیعی را از لینک های اسپم تشخیص دهد. پس برای خرید بک لینک عجله نکنید و با کارشناسان ما در شرکت دیبا ارتباط مشاوره نمایید. ما در دیبا فقط خدمات خرید بک لینک طبیعی را ارئه می دهیم خرید بک لینک

کدام سایت ها برای بک لینک سازی مناسب هستند؟

برای بک لینک سازی سایت های زیادی در اینترنت وجود دارد که این امکان را برای ما فراهم می سازند ولی اولویت با سایت هایی است که در زمینه کاری سایت ما فعالیت می کنند. برای بک لینک سازی فقط به سایت های ایرانی اکتفا نکنید و در سایت های خارجی با زبان های مختلف اقدام به بک لینک سازی نمایید. نکته مهمی که قبلا هم به آن اشاره کردیم دامین اتوریتی، پیج اتوریتی و اسپم اسکور سایت هایی است که در آن ها اقدام به بک لینک سازی می نماییم. هر چقدر اعتبار سایتی که از آن بک لینک دریافت می کنیم بیشتر باشد به همان نسبت نیز اعتبار سایت ما بالاتر خواهد رفت. البته توجه به فالو و نوفالو بودن بک لینک جزو اولویت های ماست.

خرید بک لینک رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی هم جزو مراحل بک لینک سازی محسوب می شود. رپورتاژ آگهی دارای ریشه فرانسوی و به معنای گزارش است و در حقیقت نوعی آگهی تجاری به شمار می رود که در قالب یک مقاله در سایت های تفریحی، خبری و ... منتشر می گردد. این وب سایت ها به دلیل تعداد بازدیدکنندگان زیادی که دارند باعث افزایش بازدید وب سایت ما خواهند شد.

رپورتاژ آگهی به گونه ای تهیه می شود که خواننده اطلاعات مورد نیازش را از مطلب به دست می آورد و به همراه آن سایت آگهی دهنده بازدید مورد نظرش را کسب می کند و با افزایش بازدید میزان درآمد سایت آگهی دهنده افزایش خواهد یافت. این سایت ها با توجه به میزان اعتبار وب سایتشان در قبال درج رپورتاژ آگهی شما مبلغی را دریافت می کنند که این مبلغ می تواند تا چند میلیون تومان نیز برسد. کارشناسان سئو سایت  شرکت دیبا ارتباط با تجربه چندین ساله در این زمینه و آشنایی با بهترین سایت های درج رپورتاژ آگهی می توانند راهنمایی های لازم برای این کار را به شما ارئه نمایند.

ویژگی های بک لینک خوب چیست؟

میزان اعتبار سایت های لینک دهنده: همانطور که قبلا هم گفتیم هرچه اعتبار سایت لینک دهنده بیشتر باشد برای سایت ما مفیدتر خواهد بود.

ارتباط موضوعی سایت لینک دهنده: هر چقدر سایت لینک دهنده با وب سایت ما ارتباط موضوعی بیشتری داشته باشد به همان میزان برای ما مفید خواهد بود.

استفاده از انکر تکست های متفاوت در لینک سازی: این مورد یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که در بک لینک سازی اتفاق می افتد. از کلمات کلیدی مختلف و مرتبط با کلمه کلیدی هدف برای لینک سازی استفاده کنید تا پروسه لینک سازی شما به صورت طبیعی جلوه کند. از کلمات کلیدی بلند غافل نشوید زیرا تعداد زیادی از کاربران از کلمات کلیدی بلند برای جستجو استفاده می کنند. رعایت این نکته می تواند شما را سریعتر به نتیجه دلخواه برساند.

عدم بک لینک سازی در سایت های با اسپم اسکور بالا: اینگونه وب سایت ها که گاها مزرعه لینک هم شناخته می شوند به هیچ عنوان برای لینک سازی مناسب نیستند و حتی ممکن است باعث آسیب رساندن به رتبه ی وب سایت شما شوند. این وب سایت ها توسط موتورهای جستجو به عنوان اسپم شناسایی می شوند و بک لینک گرفتن از این سایت ها می تواند منجر به جریمه شدن سایت شما توسط موتورهای جستجو شود.

عدم استفاده از لینک های مخفی و غیر قابل نمایش: لینک هایی که از دید کاربر مخفی باشند تاثیری در افزایش بازدید نخواهند داشت. لینک ها باید به کونه ای در سایت قرار بگیرند که کاربران به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشند در غیر اینصورت بک لینک غیر طبیعی خواهد بود و می تواند مضر باشد.

نتیجه گیری خرید بک لینک

با توجه به مطالب گفته شده شاید اینطور به نظر برسد که بک لینک سازی کار آسانی است اما باید توجه داشته باشید که اشتباه در بک لینک سازی می تواند زحمات چندین ماهه شما را بر باد دهد و از رقبای خود عقب بمانید. تیم سئوی دیبا ارتباط با آگاهی کامل از قوانین سئو و بک لینک سازی می تواند شما را در رسیدن به اهداف خود یاری رساند. یکی از خدماتی که شرکت دیبا ارتباط ارائه می دهد امکان خرید بک لینک می باشد.متخصصان شرکت دیبا ارتباط با تجربه ی چندین ساله در زمینه بک لینک سازی می توانند به رشد وب سایت شما سرعت بخشیده و شما را به نتایج برتر گوگل برسانند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان