[ad_1]

به گزارش شفاف، کشور استرالیا از جمله کشور هایی است که گونه های جانوری زیادی در آن یافت می شود. یکی از جانورانی که در استرالیا زندگی می کند مار پیتون است. مار هایی غیرسمی که حتی قادرند چهارپایانی مانند آهو یا گاو را نیز شکار کنند. این مار ها اگرچه غیرسمی هستند، اما قادرند طعمه خود را بصورت کامل بلعیده و بخورند.

یک زوج استرالیایی به تازگی شاهد خروج یک مهمان ناخوانده از نوع همین مار از خانه شان بودند. این مار پیتون پس از ورود به داخل خانه با سوراخ کردن سقف سعی داشت تا از آن خارج شود. این اتفاق در منطقه ای در ایالت کوئینزلند استرالیا رخ داد.

«لاک هانتلی» مارگیر محلی بلافاصله در محل حادثه حاضر و موفق به شکار این مار پیتون شد. او با انتشار تصاویری از این مار پیتون در صفحه فیسبوک خود نوشت: "آن ها (این زوج) با شنیدن سر و صدا های عجیب و بررسی بسیار، مار پیتونی را مشاهده کردند که از سقف خانه خارج می شد. این مار کارپت پیتون ۲.۵ متری با شکستن سقف قصد داشت از داخل خانه خارج شود که گرفتار شد.»

مار پیتون

بنا به گفته آقای هانتلی این زوج بسیار ترسیده بودند و می خواستند مطمئن شوند که هیچ مار دیگری در خانه آن ها پنهان نشده باشد.

مار بزرگ

انتهای پیام/


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان