[ad_1]

به گزارش شفاف، به نقل از البلد؛ موبایل های برند نوکیا در زمانی که هنوز استفاده از اینترنت و وای فای رایج نشده بود، محبوب ترین تلفن های همراه بودند. گوشی Nokia 3310 هم یکی از این محبوب ترین ها بود. این مدل جدید در اول سپتامبر سال ۲۰۰۰ عرضه و پرفروش ترین تلفن همراه در ۱۷ سال اخیر شد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۸۴ در ۸۴، با گرافیک تک رنگ است که از ظاهر مطالب روی صفحه به صورت سیاه و سفید پشتیبانی می کند.

ویژگی های گوشی نوکیا ۳۳۱۰

شاید یکی از بارزترین ویژگی های گوشی نوکیا ۳۳۱۰، قدرت باتری آن باشد که با ظرفیت ۹۰۰ میلی آمپر ساعت عرضه می شود و می توان با یک بار شارژ، ۱۰ روز از آن استفاده کرد، زیرا یکبار شارژ عمر طولانی تا ۲۶۰ ساعت را فراهم می کند. این گوشی با وزن ۱۳۳ گرم است و علاوه بر شماره گیری صوتی از ارسال پیام های هوشمند نیز پشتیبانی می کند.

بدون وای فای، فقدان ویژگی های مدرن مانند برنامه ها و صفحه نمایش لمسی، راهی وجود ندارد که نوکیا ۳۳۱۰ بتواند با تلفن های هوشمند مدرن مطابقت داشته باشد، اما چیزی که آن را به یک گوشی تاریخی تبدیل می کند دو مزیت مهم است: هزینه بسیار کم و طول عمر زیاد.

گوشی نوکیا ۳۳۱۰

گفتنی است که نوکیا نسخه جدیدی از گوشی نوکیا ۳۳۱۰ را عرضه کرده که با صفحه نمایش TFT بزرگتر، با شیشه جلو، پشت و قاب پلاستیکی ساخته شده و دارای باتری ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعتی است. این مدل جدید اکنون با قیمت حدود ۶۰ یورو در دسترس است.

انتهای پیام/


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان