[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در پی بارش شدید باران سیلاب هایی در نقاطی از استان به راه و در پی آن خسارت هایی نیز به بار نشست.

علاوه بر خسارت های وارده به بخش های زیربنایی از جمله چندین دهنه پل و سد در بستر رودخانه ها، فرماندار صومعه سرا از بلعیده شدن یک راکب موتور سوار توسط رودخانه سیلاب زده پس از سقوط در آن طی صبح امروز خبر داد.

به گفته سید محمدی، رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان صومعه سرا محل سقوط راکب موتور سوار در روستای سه سار این شهرستان بوده است.

وی همچنین گفته که تلاش نیروهای امدادگر شهرستان صومعه سرا جهت یافتن پیکر فرد مغروق ادامه دارد.

مدیر کل هلال احمر گیلان نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از کشف پیکر بی جان یک پیرزن ۶۷ ساله در منطقه گیله سرا در محدوده فومن به شاندرمن خبر داد.

سیاوش غلامی در تشریح جزییات کشف جسد پیرزن ماسالی گفته این پیرزن بر اثر برهم خوردن تعادلش از روی پل به داخل رودخانه سقوط کرده بود.

خبر سقوط پیرزن به رودخانه گیله سرا را بخشداری مرکزی ماسال به هلال احمر عصر امروز اطلاع داده که پس از اطلاع عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به محل وقوع حادثه اعزام شدند و پس از چندین ساعت جستجو جسد پیرزن ۶۷ ساله کشف و تحویل نیروی انتظامی شد.

همچنین به دنبال بارندگی های پاییزی روز گذشته نیز، گزارشی مبنی بر آبگرفتگی یک منزل مسکونی در محور تالش به پونل در منطقه طولارود به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه عوامل امدادی جمعیت هلال احمر بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شدند، گفت: یک تیم امدادی از شعبه هلال احمر تالش به همراه یک دستگاه خودروی کمک دار به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

گفته شده عوامل امدادی جمعیت هلال احمر با استفاده از خودروی کمک دار و به وسیله کف کش و موتور روبین نسبت به تخلیه آبگرفتگی منزل اقدام کردند.

غلامی همچنین گفته که دو تخته موکت ۶ متری، و هفت کیلو نایلون به خانوار متاثر از آبگرفتگی تالش توزیع شد.

همچنین امروز نیز املش سه باب منزل مسکونی دچار آبگرفتگی و توسط تیم های امداد و نجات املش به یاری آنها رسیدند و با موتور روبین نسبن به تخلیه آب در منازل اقدام کردند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان