به گزارش لنگرخبر، «سید هاشم میر حسینی» امروز (جمعه، ۳۰ مهر) در جمع خبرنگاران با تاکید بر اهمیت ایجاد فضای مناسب مختص بانوان، گفت: ایجاد فضای مناسب ویژه بانوان با استاندارهای لازم برای تفریح بانوان در شهرهای لنگرود، اطاقور، شلمان، کومله، چاف و چمخاله ضروری است.



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود گفت: شهرداران پنج شهر ظرف مدت سه ماه اعتبار ویژه ای را برای ایجاد و احداث پارک های ویژه بانوان اختصاص دهند و این امر را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.



میرحسینی ادامه داد: در همین خصوص با فرمانداری شهرستان لنگرود نیز مکاتبه ای صورت گرفت تا با توجه به اهمیت ایجاد پارک های ویژه بانوان در این شهرستان، موضوع در کارگروه زیربنایی و شورای برنامه ریزی مصوب شود تا شهرداران شهرستان برای احداث و ایجاد این پارک ها ملزم شوند.



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود تصریح کرد: در شهرهایی که طرح تفصیلی شهری در حال اجرا و مطالعه است، مشاور موظف خواهد بود تا ایجاد پارک های بانوان را به صورت ویژه مد نظر داشته باشد.



گفتنی است، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود در حکمی" خانم تقوی " دادیار دادسرای این شهرستان و جانشین خود را  مسئول پیگیری این دستور معرفی کرد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان