[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید اکبر قاسمی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح دومین مرکز واکسیناسیون شبانه روزی توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت، اظهار کرد: این ۹۹ مرکز واکسیناسیون در شهرستان رشت غیر از ادارات محسوب می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر و به شکل متغیر بین ۱۵ تا ۲۰ اداره هم در شهرستان رشت مشغول تزریق واکسن هستند.

بیش از ۹۲ درصد مردم رشت دُز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده اند

سرهنگ قاسمی با اشاره به فعالیت ۱۲۰ پایگاه واکسیناسیون در رشت، گفت: از ابتدای آغاز واکسیناسیون در استان گیلان بیش از ۹۲ درصد مردم رشت دُز نخست واکسن و بیش از ۵۰ درصد دُز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

وی به راه اندازی دومین مرکز واکسیناسیون شبانه روز توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت اشاره و اضافه کرد: در مرکز شماره یک روزانه بین سه هزار و ۵۰۰ تا چهار هزار نفر واکسن دریافت می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه شش لاین برای اولین مرکز واکسیناسیون شبانه روزی رشت پیش بینی شده است، ادامه داد: در سالن الغدیر به عنوان دومین مرکز شبانه روزی تعداد لاین ها به ۱۲ عدد افزایش یافته تا شهروندان بیشتری واکسن دریافت کنند.

مردم بر اساس زمانبندی اعلام شده به پایگاه های تزریق واکسن مراجعه کنند

سرهنگ قاسمی با تاکید بر اینکه خانه های بهداشت هم از دیروز آماده تزریق واکسن شده اند، اظهار کرد: از همه شهروندان رشتی درخواست می شود تا واکسیناسیون را جدی بگیرند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت اینکه با تزریق دُز اول و دوم واکسن قطعاً سلامت مردم در برابر ویروس کرونا تضمین می شود، ادامه داد: آن دسته از افرادی که هنوز دُز دوم واکسن خود را دریافت نکرده اند می توانند بر اساس تاریخی که به آنان اعلام شده به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان