به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، بعد از آغاز فعالیت شورای اسلامی شهر شلمان، اعضای شورا مهدی حنفی را به عنوان شهردار انتخاب و برای طی روند قانونی به استانداری معرفی کردند که چندی پیش استاندار گیلان، مهدی حنفی را به عنوان شهردار شلمان منصوب کرد که مراسم معارفه وی با حضور اعضای شورای شهر و مسوولین در شورای شهر شلمان برگزار شد.



۳ برنامه شهردار شلمان از زبان رئیس شورا

رئیس شورای شهر شلمان در این مراسم شهردار منتخب از بین هشت گزینه انتخاب شد، اظهار کرد: بعد از بررسی های انتجام شده بین گزینه های تصدی شهرداری، مهدی حنفی بعد از بررسی برنامه ها و مصاحبه با اعضای شورا به عنوان شهردار انتخاب شد و امیدوارم با آغاز کار وی در این سمت شاهد اتفاقات خوبی در شهر و برای مردم باشیم.

علی اصغری با بیان اینکه ساماندهی حاشیه رودخانه، زمین های فاقد کاربری و رسیدگی به وضعیت باغ کشاورزی از جمله برنامه های خوب شهردار است که به شورا اعلام کرده بود، گفت: امیدواریم با حمایت همه مسؤولین بویژه نماینده شهرستان که مردم شلمان در انتخاب وی به عنوان نماینده مجلس نقش بسزایی داشته اند؛ شاهد شکوفایی شهر شلمان باشیم.



دست یاری شهردار شلمان به سوی مردم برای ارائه پیشنهادات

شهردار شلمان نیز پس از قرایت سوگندنامه اظهار کرد: از اعضای شورای شهر شلمان که به بنده اعتماد و به عنوان شهردار انتخاب کردند قدردانی کرده و تمام تلاش خود را برای خدمت به شهر و مردم به کار می گیرم.

مهدی حنفی با بیان اینکه مهمترین وظیفه یک شهردار، پاسداشت و نکوداشت از قوانین وضع شده توسط مراجع قانونگذار به عنوان یک نهاد اجرای بازوی قدرتمند برای مرجع قانونگذار جهت بروزرسانی قوانین و بالابردن سطح کیفی عمومی یک شهر است، افزود: با علم و آگاهی از وضعیت حاکم بر کشور، این قول را در محضر خدا و شما بزرگواران می دهم تا از تمام توان خود بهره گرفته و در خدمت مردم شلمان باشم.

وی خطاب به مردم بزرگوار شهر شلمان گفت: از مردم فهیم شلمان می خواهم که با نقطه نظرات و پیشنهادات خود مرا یاری رسانده و دست مجموعه شهرداری را جهت پیشبرد اهداف و ابادانی و توسعه شهر شلمان بگیرند.


انتهای پیام/

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان