بارندگی شدید در گیلان

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ۰۷:۱۰ چاپ کد خبر: 136611
[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، طبق پیش بینی های هواشناسی گیلان، بارش شدید باران از شب گذشته در سرتاسر استان گیلان شروع شد و به تدریج افزایش یافت.

در ساعات ابتدایی شب گذشته، بیشترین شدت بارندگی در استان گیلان مربوط به شهرستان مرزی بندر آستارا با حدود ۲۵ میلی متر بارش در حدود کمتر از سه ساعت بود.

طبق آخرین تصویر رادار هواشناسی گیلان تا بامداد امروز تمرکز بارش های نسبتاً شدید در سواحل غربی، مرکزی و شرقی استان مشاهده می شد.

طبق آخرین گزارش هواشناسی گیلان، شهرستان فومن بیش از ۳۳ میلی متر، رضوانشهر بیش از ۳۲ میلی متر، صومعه سرا بیش از ۲۶ میلی متر، آستانه اشرفیه بیش از ۲۱ میلی متر، لاهیجان ۱۸ میلی متر و بندرانزلی بیش از ۱۵ میلی متر را تا حدود ساعت چهار صبح به خود اختصاص دادند.

 

محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان نیز گفته است که مقادیر بارندگی ایستگاه های خودکار هواشناسی استان گیلان طی چند ساعت اخیر که حکایت از شدت بارش در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق غربی، مرکزی و قسمتی از مناطق شرقی استان دارد.

 

مدیرکل هواشناسی گیلان دیروز نیز از کاهش محسوس دما تا ۱۵ درجه در گیلان خبر داده بود. گفته شده در پی سامانه بارشی جدید علاوه بر بارندگی شدید، ارتفاعات استان برفی خواهد بود.

امیر مرادی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان نیز پیش تر از آماده باش تمامی دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان خبر داده بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان