[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان با بیان اینکه امیدوارم بتوانم قانون را مو به مو اجرا کنم، اظهار کرد: در نخست گام تکمیل و راه اندازی سامانه صدور مجوزهای سرمایه گذاری در دستور کار قرار می گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه معتبرترین شاخصه ارزیابی مدیران رضایت عمومی و تحقق مطالبات مردمی است، افزود: خدمتگزاری اقدامی جهادی است که برای امیدواری مردم و مأیوس کردن دشمنان امری مهم تلقی می شود.

عباسی با تاکید بر خدمت صادقانه به مردم، تصریح کرد: به حکم حق شناسی برای خدمت به مردم گیلان نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه غبار محرومیت بر چهره استان نشسته است، گفت: چرا باید در چنین استانی از نظر فساد رتبه اول تا پنجم را داشته باشیم، شعار رئیس جمهور فساد ستیزی بوده و یکی از برنامه های مهم ما نیز برخورد با باندبازی و فساد اداری است.

وی با اشاره به اینکه خط قرمز مدیران باید مبارزه با فساد اداری باشد، عنوان کرد: با خودکار قرمز اسامی اداراتی که فساد در آنجا وجود دارد را به بنده بدهید زیرا رفیق بازی و فساد اداری در دکترین مدیریت دولت مردمی جایی نخواهد داشت.

استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان گیلانی

عباسی با تأکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت جوانان، نخبگان و علما، اضافه کرد: باید از ظرفیت دانشگاه ها و نخبگان استان و حتی خارج از استان و کشور و سرمایه گذاران استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای اقتصاد کشاورزی گیلان برنامه داریم، افزود: حق گیلان نیست که آب و خاک داشته باشیم اما عایدی مردم از آن ناچیز باشد و زیر خط فقر زندگی کنند. ما گران اداره می کنیم و هزینه ها بیشتر از درآمد است.

استاندار گیلان با تاکید بر تقویت بازارهای محلی، بیان کرد: محصولات کشاورزی باید بدون واسطه از تولید کننده به دست مصرف کننده برسد.

عباسی با بیان اینکه قیمت برگ سبز چای باید در مزارع و نه پشت درهای بسته در تهران تعیین شود، ادامه داد: همه توان خود را برای رفع مشکلات، توسعه استان و بهره گیری از ظرفیت ها به کار می گیرم.

مردم گیلان شایسته خدمات بیشتر هستند

استاندار سابق گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه در دوران خدمتم تلاش کردم با توکل به خداوند و نیت خالصانه با جدیت در راستای توسعه استان گام بردارم، گفت: در این مدت با وجود شرایط کرونایی با مشارکت مسئولان و مردم توفیقاتی حاصل شد.

ارسلان زارع ضمن قدردانی از گروه های مختلفی که در این مدت برای اعتلای گیلان تلاش کردند، تصریح کرد: مردم گیلان شایسته بهترین ها هستند و از قصورهای خویش در این مدت عذرخواهی می کنم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان