[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نمازجمعه این هفته اسالم ضمن تقدیر و تشکر از جامعه اهل سنت اسالم در برگزاری با شکوه مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) در هفته وحدت، همراهی و همدلی برادران تشیع و تسنن در کنار یکدیگر را نشانه قدرت اسلام در برابر دشمنان مشترک دین دانست و افزود: مردم ما در عمل ثابت کرده اند که تفاوت مذهبی در عقیده و احکام هیچگاه موجب نزاع و اختلاف نخواهد شد.

وی به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در کنفرانس وحدت اسلامی پرداخت و گفت: همانطور رهبری فرمودند دلیل تاکید بسیار جمهوری اسلامی بر مسئله وحدت وجود فاصله در این حوزه است و دخالت های مستقیم و آشکار دشمن بر مسئله شیعه و سنی خود بر اهمیت این موضوع اضافه می کند.

امام جمعه اسالم در ادامه با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان به بیان مناسبت های این روز پرداخت و تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه توسط رژیم ستمشاهی در اعتراض به قانون استعماری کاپیتولاسیون را سر منشأ یک هجرت جهت شکل گیری انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزان شهید و دانشجویان پیرو خط امام، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و قطع دست آمریکا از ایران را ثمره این انقلاب دوم دانست و افزود: اسناد کشف شده از لانه جاسوسی ثابت کرد در همان مدت کوتاه آمریکا به دنبال طراحی نقشه های شوم جهت براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی بوده است.

حجت الاسلام باقری با تشریح معنای واژه استکبار بر اساس آیات قرآن، آمریکا را مصداق عینی ابلیس در زمان حاضر عنوان کرد که با تکبر و خودبرتربینی سعی دارد که بر همه جهان سلطه پیدا کند ولی این نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مثل خاری در چشم این شیطان بزرگ فرو رفته و اجازه قدرت نمایی را به او نمی دهد.

امام جمعه اسالم با اشاره به حمله سایبری به سیستم کارت هوشمند سوخت و مشکلات پیش آمده برای هموطنان در استفاده از سهمیه بنزین، گفت: این اقدام دشمن نشان داد که دشمنی آنان با ما تمامی ندارد و در یک جنگ تمام عیار ترکیبی از هر جایی که بتوانند می خواهند به ما ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه مردم در این مسئله بسیار هوشمندانه عمل کردند و اجازه ندادند که نقشه دشمنان مثل آبان سال ۹۸ عملی شود، بر ضرورت تقویت پدافند غیر عامل در مقابله با آفندهای سایبری با راه اندازی کامل شبکه ملی اطلاعات تأکید کرد.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه این مسئله قطعاً با دخالت برخی عوامل داخلی همراه بوده است، گفت: باید بقایای شبکه نفوذ در داخل نظام هر چه سریع تر شناسایی و محاکمه شوند.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل منتظر زمستان سرد باشند، پاسخ حمله سایبری شما را در اوج سرمای زمستان خواهیم داد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان