به گزارش لنگرخبر، فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری سارق حرفه ای خودرو با ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.



سرهنگ حمیدرضا سرخوش پور پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان ها و نهادها و مسئولیت پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه های وقوع جرم عنوان کرد.



وی در ادامه گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت خودرو آن ها و ارجاع پرونده ها به مرجع انتظامی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.



فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از انجام تحقیقات میدانی و به دست آمدن مشخصات ظاهری یکی از افرادی که اقدام به سرقت کرده بود، خبر داد و بیان داشت: با شناسایی هویت و مخفیگاه این متهم، ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی به آدرس وی اعزام شدند.



این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی با تعقیب و مراقبت چندساعته و اطیمنان از حضور متهم در منزل در یک عملیات غافلگیرانه با ورود به این مکان او را دستگیر کردند، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس تاکنون به ۶ فقره سرقت خودرو با همدستی فردی دیگر اعتراف کرد.



سرهنگ سرخوش پور به معرفی سارق ۳۳ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی اشاره کرد و افزود: اقدامات قانونی برای دستگیری متهم دیگر این پرونده ها در حال انجام است.



وی در پایان نقش مردم در پیشگیری از وقوع سرقت را بسیار مهم قلمداد کرد و اذعان داشت: در این زمینه توجه به هشدارها و توصیه های پلیس می تواند از وقوع بسیاری از سرقت ها جلوگیری کند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان