[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، رسول فرخی شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به طرح ساماندهی حقوق کارکنان دولت، گفت: عدم تساوی در دریافتی بین کارمندان روی خروجی کار آنها اثرگذار است لذا مجلس به طور مصمم به ثمر رسیدن این طرح را پیگیری می کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس یکی از بزرگترین اشکالات پدید آورنده عدم توازن دریافتی کارمندان را انتصاب مدیران تصادفی دانست و افزود: انتظار ما از دولت فعلی این است که به این گونه انتصابات پایان دهد.

وی با اشاره به طرح همکاری اقتصادی بین کشورهای حاشیه خزر، بیان کرد: محور تحول در هر کشوری در حوزه توسعه پایدار، روابط بین دولت ها است و این طرح ضمن حفظ امنیت دریای خزر، زمینه حسن همکاری بین کشورهای حاشیه خزر را حفظ می کند.

فرخی با بیان اینکه این طرح موجب تحول در همه بخش ها و حوزه ها می شود، اظهار کرد: اجرای این طرح تحولات بخش کشاورزی و صادرات غیرنفتی را برای استان گیلان به ارمغان می آورد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس عدم هماهنگی بین میزان واردات و صادرات را علت بروز مشکل در حوزه چای عنوان کرد و گفت: نیاز بازار مصرف ۱۰۰ تن و میزان تولید ۳۰ تن است لذا نیاز به واردات داریم و اگر واردات بر این اساس باشد مشکلی ایجاد نمی شود.

فرخی با اشاره به راهکارهای احیا و فروش چای ایرانی، گفت: الزام دستگاه ها به خرید چای داخلی، عدم تبلیغ چای خارجی در صدا و سیما، ورود چای به بازار بورس، حذف دلالان و واسطه گران و اعطای وام قرض الحسنه بلند مدت به چایکاران راهکار احیای حوزه چای است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان