[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، با انتشار گزارش سایه سنگین سیاسیون بر ورزش گیلان / مدیریتی که لنگ می زند در خبرگزاری مهر استان گیلان و صحبت های مدیر کل ورزش و جوانان استان درباره اینکه «فوتبال متولی خودش را دارد و به اداره کل ورزش و جوانان گیلان مربوط نیست اما وضعیت ورزشگاه ها و نظارت بر فعالیت هیئت های ورزشی استان همواره در دستور کار بوده است» گفتگویی با رئیس هیئت فوتبال استان انجام دادیم که «قربانعلی الماسخاله» در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعد از سقوط تیم فوتبال سپید رود رشت از لیگ برتر به دسته یک مدیریت این تیم به اداره کل ورزش و جوانان گیلان واگذار شده است.

رئیس هیئت فوتبال گیلان ادامه داد: هرگونه تقاضای خرید، تأیید یا عدم تأیید صلاحیت ها و تمامی استعلام ها توسط ورزش و جوانان گیلان انجام شده و هیئت فوتبال هیچ گونه اختیاری در خصوص تصمیم گیری در مورد مالکیت و مدیریت باشگاه ها نداشته و حتی نظر هم نمی دهیم.

الماسخاله افزود: اگرچه بر روی کاغذ هیئت فوتبال گیلان متولی فوتبال استان است اما این هیئت در حال حاضر فقط انتقال دهنده مشکلات باشگاه ها و ورزشکاران به اداره کل ورزش و جوانان است و همه تصمیمات در آن اداره گرفته می شود.

وی ادامه داد: ابطال تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت که در لیگ برتر رقابت می کردند توسط اداره کل ورزش و جوانان انجام شد و تلاش هیئت فوتبال گیلان برای بقای این تیم به جایی نرسید.

الماسخاله تصریح کرد: گیلان تیم های پرافتخاری همچون ملوان بندرانزلی و سپید رود رشت را به عنوان هویت گیلان دارد که باید از سوی مسئولان سیاسی استان، همه جانبه حمایت شوند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان