[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خرداد ماه سال جاری بود که مدیریت وقت باشگاه پرسپولیس با حضور جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری به ضرس قاطع تصمیم گرفتند به اسم تحول در تیم های پایه و به نوعی پاکسازی در این رده ها تغییرات گسترده در آکادمی این باشگاه انجام دهند.

سمیعی و شکوری مدعی بودند که در آکادمی باشگاه پرسپولیس اتفاق ها آن طور که باید پیش نمی رود و علاوه بر نتایج ضعیف فنی مسائل دیگر هم در  این آکادمی روی اصول نیست. البته جای امیدواری بود که با این نگاه آکادمی باشگاه پرسپولیس دستخوش تغییرات مثبت شود و بالاخره این باشگاه پرطرفدار تهرانی که سابقه 5 قهرمانی متوالی در رده بزرگسالان را در کارنامه اش دارد در رده های پایه هم به خودکفایی برسد و تولیدات خوبی از این آکادمی بیرون بیاید اما به نظر، این امیدها همه رنگ واهی به خود گرفت.

باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت از محسن خلیلی به عنوان رئیس آکادمی استفاده کند. مدیری که ارتباط نزدیکی به ابراهیم شکوری داشت. بعد از این انتخاب تغییرات در رده های پایه سرخپوشان آغاز شد.

در رده نونهالان در انتخابی عجیب اشپتیم آرفی به عنوان سرمربی انتخاب شد. نتایج این تیم در فصل جدید لیگ نونهالان به شرح زیر است:

نونهالان

هفته اول: پرسپولیس صفر- دوستی مهر 4

هفته دوم:  پرسپولیس یک - استقلال یک

هفته سوم: پیروزان تکین 2- پرسپولیس یک

هفته چهارم:  پرسپولیس یک - پیکان یک

هفته پنجم: ستارگان نوری 2 - پرسپولیس 3

5بازی؛ یک برد، 2 مساوی،  2 باخت،  6 گل زده 10 گل خورده تفاضل منفی چهار، این تیم با 5 امتیاز رتبه نهم جدول را دارد.

سرمربی: اشپیتیم آرفی


نوجوانان

هفته اول: شاهین یک - پرسپولیس 2

هفته دوم: پرسپولیس 2 - مقاومت 4

هفته سوم: کیا 4  - پرسپولیس صفر

هفته چهارم: پرسپولیس صفر - پیکان  2

هفته پنجم: استقلال 2- پرسپولیس صفر

هفته ششم: پرسپولیس  صفر- سایپا 2

6 بازی؛  یک برد، پنج باخت، 4 گل زده، 15 گل خورده ، تفاضل منفی 11. این تیم با 3 امتیاز رتبه پانزدهم جدول قرار دارد.

سرمربی: رضا جباری


جوانان

هفته اول: ملوان گستر کوثر البرز یک - پرسپولیس صفر

هفته دوم: پرسپولیس صفر- کیا 4

هفته سوم: مقاومت 3- پرسپولیس یک

هفته چهارم: پرسپولیس صفر- نارنجی پوشان کوهسار یک

هفته پنجم: کیا پارس نیوساد یک- پرسپولیس صفر

5 بازی؛ 5 باخت، یک گل زده، 10 گل خورده،  تفاضل منفی 9. این تیم بدون امتیاز رتبه شانزدهم جدول را دارد.

سرمربی: ادموند بزیک


امید

هفته اول: پرسپولیس صفر- استقلال صفر

هفته دوم: ستاره درخشان اکباتان یک- پرسپولیس یک

هفته سوم: پرسپولیس 2- بادران یک

هفته چهارم: دنا صبا آیندگان صفر- پرسپولیس 4

هفته پنجم: پرسپولیس 2- سایپا 2

5 بازی؛  2 برد، 3 مساوی، 9 گل زده، 4 گل خورده، تفاضل 5، این تیم با 9 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

سرمربی:  اسماعیل حلالی

نتایج بدست آمده توسط تیم های پایه پرسپولیس گویای همه چیز است و مشخص نیست آن برنامه های آنچنانی که سمیعی و شکوری مدنظرشان بود اکنون کجا باید در این نتایج دنبالش بود. قرار بود در رده های پایه این تیم تغییرات ایجاد شود تا اتفاقات خوب در راه باشد اما اکنون این نتایج آیا در شان باشگاه پرسپولیس است؟ ظاهرا مدیریت فعلی هم به قدری سرگرم حل شدن مشکلات مالی این باشگاه و مباحث مدیریتی است که یادشان رفته آکادمی هم در این باشگاه هست که مثلا قرار است آینده تیم بزرگسالان را بسازد.

با این شرایطی که تیم های پایه پرسپولیس در پیش گرفته، باید رویای استفاده از بازیکنان ساخته شده در تیم های پایه توسط بزرگسالان را به فراموشی سپرد.

از تغییر در آکادمی باشگاه پرسپولیس تنها ردی که به جا مانده تعدادی مصاحبه های آنچنانی و به رخ کشیدن متدهای جدید برای مدیریت در این رده هست اما آنچه جدول مسابقات رده های پایه نشان می دهد هیچ نشانی از این همه ادعا نیست.

نکته جالب تر در مورد باشگاه پرسپولیس این هست که به طور کلی نتایج و فعالیت های تیم های پایه این باشگاه در هیچ کدام از رسانه های رسمی سرخپوشان اطلاع رسانی نمی شود مگر اینکه محسن خلیلی رئیس آکادمی قصد مصاحبه در مورد فعالیتهایش را داشته باشد، که این موضوع در نوع خودش بی نظیر است. این آکادمی به طور مستقل اقدام به ساخت صفحه در اینستاگرام کرده که واقعا این سوال پیش می آید مگر تیم های رده پایه از بدنه باشگاه جدا هستند که نباید اخبارشان در سایت و کانال اصلی این باشگاه کار شود؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان