[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان در جمع خبرنگاران با تبریک روز مبارزه با استکبار اظهار کرد: استان خوزستان ظرفیت های بسیار بزرگی برای یک جهش اقتصادی دارد و فقط کافی است که صنایع پایین دستی پتروشیمی، نفت، گاز، فولاد و صنایع تبدیلی کشاورزی در این استان راه اندازی و فعال شود، آن وقت میلیاردها درآمدزایی عاید خوزستان خواهد شد.

وی با اشاره به توجه جدی دولت به این ظرفیت های خوزستان و کمک به تقویت، احیا و توسعه بخش خصوصی در این استان به منظور تداوم اشتغال زایی، سرمایه گذاری و تولید تصریح کرد: بازار سرمایه و بورس از مهمترین بازارهای اقتصادی جهان و ایران هستند؛ لذا بخش مهمی از سرمایه گذاری های مختلف از جمله صنعتی و کشاورزی همیشه از طریق بورس وارد تولید می شوند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به تلاش برای تقویت بازار بورس در ایران ادامه داد: در ایران بازار بورس در حال اصلاح و تدوین برنامه ریزی های جدید است که دولت مصمم شده تا این اصلاحات را ادامه دهد که آینده خوبی برای بازار بورس اوراق بهادار، کالا، انرژی و حتی ارزی در کشور به وجود می آورد؛ زیرساخت های بورس در ایران بهبود پیدا می کند چون یکی از مهمترین کانال ها برای سرمایه گذاری و جهش اقتصادی است.

رضایی در خصوص وضعیت اندیکا بیان کرد: یکی از اهداف این سفر بررسی اقدامات انجام شده برای زلزله زدگان هست؛ همچنین آواربرداری ها شروع و اسکان موقت نیز در حال انجام است.

وی عنوان کرد: تلاش مسئولان استان این است که قبل از شروع فصل زمستان و بارندگی مردم اندیکا در نقاط خوبی مستقر شوند تا از سرما و بارندگی آسیب نبینند؛ استقرار احشام مردم روستایی در نقاط امن نیز پیگیری می شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان