[ad_1]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد که دوره های آموزشی ویژه افکار ایشان را برگزار خوهد کرد.

این دفتردر کانال تلگرامی خود نوشت، بنیاد فرهنگی و پژوهشی انقلاب اسلامی - دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای- با هدف آشنایی مردم عرب زبان با ابعاد و زوایای مختلف اندیشه های ایشان، دوره های آموزشی را به صورت حضوری و مجازی آغاز خواهد کرد.

در این پیام آمده است که پس از اتمام این دوره ها، به همه شرکت کنندگان گواهینامه رسمی داده خواهد شد.

در این دوره ها، گروهی از پژوهشگران، اندیشمندان حوزوی و شخصیتهای دانشگاهی متخصص در اندیشه امام خامنه ای از کشورهای مختلف، ارائه دروس آموزشی را بر عهده دارند.

دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری تأکید کرد، مرکز انقلاب اسلامی، دوره های آموزشی ویژه ای را برای آماده سازی پژوهشگران و اساتید به منظور تحصیل و تدریس در حوزه اندیشه های حضرت آیت الله خامنه ای برگزار می کند. شایان ذکر است که برخی از این دوره های تخصصی هم اکنون در حال برگزاری است.

این در حالی است که شرکت در دوره های عمومی رایگان بوده و جزئیات دوره های تخصصی، نحوه ثبت نام و زمان دقیق برگزاری، متعاقبا اعلام خواهد شد.

برای دنبال کردن فعالیت های مرکز انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، مخاطبان می توانند به صفحات زیر در شبکه های اجتماعی مراجعه کنند:

فیسبوک:

https://www.facebook.com/khameneilearning

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/khameneilearning

تلگرام:

https://t.me/khameneilearning

یوتیوب:

https://youtube.com/channel/khameneilearning

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان