به گزارش لنگرخبر، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: با گزارش مردمی، ماموران انتظامی لنگرود ۱۸ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز را با هماهنگی مراجع قضایی، در خانه ای واقع در منطقه چاف و چمخاله لنگرود کشف و جمع آوری کردند.



محمدرضا هنرمند با اشاره به کشف ۵ هزار دستگاه غیرمجاز استخراج ماینر از سال گذشته تاکنون افزود:  به دلیل مصرف بالا و غیرقابل مدیریت دستگاه های غیرمجاز استخراج رمزارز و افزایش احتمال خاموشی های منطقه ای، به شبکه توزیع برق و لوازم برقی در مناطق مجاور مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز خسارت وارد می شود.



وی با اشاره به تلاش ماموران و متخصصان این شرکت برای جلوگیری از فعالیت این مراکز و خسارت به شبکه توزیع برق در گیلان، اضافه کرد:  عملیات رصد و پایش لحظه ای بار شبکه های توزیع و میزان مصرف برق مشترکان در دوره های زمانی مختلف و همچنین بازرسی های حضوری کارشناسان این شرکت به صورت مستمر انجام می شود.



مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: شهروندان می توانند در صورت شناسایی مراکز استخراج غیرمجاز رمزارز ، مورد را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ و یا به واحد حراست شرکت توزیع برق محل سکونت خود اطلاع داده و تا سقف ۲۰ میلیون تومان پاداش نقدی دریافت کنند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان