[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد بهرامی صبح چهارشنبه در مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره مسابقات قرآنی ناجا در رشت با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در دو سال اخیر جز سازمان های با عملکرد خوب است، گفت: ناجا نقش مهمی در مسئله تأمین امنیت انتخابات و برگزاری باشکوه آن داشت.

وی با بیان اینکه ناجا در بین نیروهای مسلح در برگزاری رزمایش همدلی مومنانه عملکرد بسیار خوبی داشت، افزود: کارکنان ناجا ۲۰۰ هزار بسته معیشتی را در دوران کرونا در سطح کشور توزیع کردند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه تقدیر رهبری از کارکنان این مجموعه انگیزه و تکلیف ما را دوچندان کرد، بیان کرد: رمز موفقیت نیروی انتظامی این بوده که تمام فعالیت های خود را بر طبق تدابیر رهبری پیش می برد و به معنای واقعی سرباز ولایت و نظام است.

سردار بهرامی با اشاره به اینکه باید به انتظارات رهبری در حوزه قرآنی پاسخ دهیم، تصریح کرد: انس با قرآن با کلام ممکن نیست و در عمل باید ثابت شود و فتح الباب انس با قرآن قرائت روزانه این کتاب آسمانی است.

وی با بیان اینکه تلاوت قرآن موجب انس با آن می شود، عنوان کرد: طبق احادیث، تلاوت قرآن در هر موقعیتی توصیه شده است و این موضوع نشان دهنده اهمیت تلاوت روزانه آن است.

توجه به خودصیانتی ضروری است

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: تلاوت قرآن در خانه توصیه بزرگان دینی است و موجب برکت و حفظ انسان می شود.

سردار بهرامی با بیان اینکه ایرانی ها در بحث ترجمه و تفسیر قرآن از سایر ملل جلوتر هستند، بیان کرد: این موضوع نشان دهنده نبوغ ایرانی ها است و فهم و ترویج آن در جامعه ما نیازمند اراده بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه باید تمامی امور خود را بر طبق مفاهیم قرآن قرار دهیم، افزود: مردم ایران بر اساس عمل به قرآن طاغوت را از کشور بیرون کردند و انقلاب اسلامی ما برگرفته از عمل به آیات الهی بود و ۴۳ است که بر همین روال حرکت می کنیم.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با عمل به قرآن به پیروزی رسیدیم، گفت: به وعده های الهی ایمان داریم و می دانیم که آیات و وعده های خدا درباره ظالمانی همچون صدام صادق شد.

بهرامی با اشاره به اینکه انتقام الهی از آمریکا و اسرائیل و آل سعود دور نیست، افزود: امید زیادی به آینده داریم و در اکثر زمینه ها به خودکفایی رسیده ایم و واکسنی تولید کرده ایم که دیگران حتی از تولید سرنگ آن نیز عاجز هستند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی باید با خدمت بیشتر به مردم سطح خود را ارتقا دهد تصریح کرد: نخستین قدم برای موفقیت بیشتر خود صیانتی و سپس خدمت به مردم است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان