[ad_1]



سردار سید ضیاءالدین حزنی امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره خود را حامی مردم و نظام مقدس اسلامی در عرصه های مختلف می داند، اظهار کرد: سپاه پاسداران یکی از نهادهای خدمات رسان در جمهوری اسلامی بوده و در ۴۳ سال گذشته همواره در تمامی بحران ها در کنار مردم و مستضعفین بوده است.



وی یکی از مهم ترین اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محرومیت زدایی دانست و گفت: سپاه در کنار وظیفه ذاتی خود یعنی حفظ اراضی و امنیت کشور به حوزه محرومیت زدایی ورود و نقش مهمی در رفع محرومیت در کشور دارد.



فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور موثر سپاه در مناطق روستایی، محروم و صعب العبور کشور افزود: سپاه پاسداران در تمامی نقاط محروم، صعب العبور و روستایی حضوری موثر داشته و تا رفع محرومیت کامل در کشور از هیج تلاشی در این راستا دریغ نمی کند.



حزنی با تاکید بر لزوم توجه به تقویت مدارس، حوزه علمیه و مساجد توسط سپاه پاسداران بیان کرد: مدارس، مساجد و حوزه علمیه سه نهاد مهم فرهنگی در کشور بوده و باید به تقویت سطح کیفی آن تلاش کرد زیرا استکبار برنامه ویژه ای برای کاهش نقش و تاثیرگذاری این سه نهاد در کشور دارد.



وی با بیان اینکه طرح غربالگری شهید سلیمانی در کشور کماکان با قدرت  در حال انجام است، تصریح کرد: از اولین روزهای کرونایی سپاه پای کار مقابله با این ویروس بوده و با طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی به تسریع در روند واکسیناسیون نقش مهمی را ایفا کرده است.



انتهای پیام/۸۴۰۰۸







[ad_2]
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان