[ad_1]

فیلم | پدر موشکی ایران هدف دانش آموزان گیلانی ۲۱ آبان ماه سالروز شهادت مردی است که شعار «ما می توانیم» را در عمل ثابت کرد و به جای گله مندی از نداشته ها، از هیچ و با تکیه بر دانش و اراده خود هم رزمانش صنعت دفاعی کشور را به اوج خودرساند و فعل «ما می توانیم» را با امید صرف کرد و امروز دنیا را در مقابل قدرت دفاعی ایران متحیر کرد.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گیلان، ۲۱ آبان ماه سالروز شهادت مردی است که شعار «ما می توانیم» را در عمل ثابت کرد و به جای گله مندی از نداشته ها، از هیچ و با تکیه بر دانش و اراده خود هم رزمانش صنعت دفاعی کشور را به اوج خودرساند و فعل «ما می توانیم» را با امید صرف کرد و امروز دنیا را در مقابل قدرت دفاعی ایران متحیر کرد.

طهرانی مقدم، شهید نخبه ایرانی، الگویی است برای همه آنانی که می گویند تا امکانات نباشد و تا همه چیز فراهم نباشد، امکان پیروزی و امکان موفقیت وجود ندارد اما او نه در شعار بلکه در عمل ثابت کرد که «خواستن، توانستن است» و دستیابی به موفقیت باوجود امکانات هنر نمی خواهد، هنرمندی آن است که با هیچ، همه چیز بسازی!

دانش آموزان پایه دهم دبیرستان یاران ناحیه یک رشت در قالب درس آمادگی دفاعی خود در سالروز شهادت شهید نخبه ایرانی، با خود عهد بستند تا در مسیر پیشرفت ایران بزرگ برای آینده ایران، طهرانی مقدم باشند و موشک های اقتصادی، اجتماعی، علمی و پژوهشی زیادی را حتی با امکانات اندک خود بسازند و بازهم انگشت تحیر را بر دهان یاوه گویانی بگذارند که می گویند جوان امروز در اثر تهاجم فرهنگی، باارزش ها و آرمان های هویتی، ملی و دینی این مرز پرگهر، فاصله گرفته اند...

اینان از همان نسلی هستند که دشمن تا بن دندان مسلح به سلاح جنگ نرم، برایشان نقشه کشیده تا فعل نتوانستن را در وجودشان نهادینه کند، اما زهی خیال باطل، ببینند رویش نسل جوان را که در میان نبرد و تیر و سلاح جنگ نرم چگونه همچون کوه مقاوم هستند و همچون رود، رهسپار در مسیر سعادت و اعتلای ایران اسلامی گام برمی دارند.

یارانی ها، از شهید طهرانی مقدم تأسی گرفتند و مسیر فعالیت های خود را جمله تاریخی طهرانی مقدم قرار دادند، جمله ای تاریخی اما مملو از عبرت و اندیشه و اراده! «فقط انسان های ضعیف به اندازه امکاناتشان کار می کنند» آن ها اراده کرده اند تا برای ایران بزرگ اسلامی قیام کنند و همچون طهرانی مقدم در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی گام بردارند و باقدرت حتی با نبود امکانات کافی گام بردارند.

انتهای پیام/


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان