[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، نظرعلی علیزاده در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه رشت با اشاره به اقدام قاطعانه سپاه در دریای عمان، اظهار کرد: این اقدام نشان دهنده قدرت دفاعی ایران است.

وی به آرایش نظامی سپاه در این عملیات در برابر نیروهای آمریکایی اشاره کرد و افزود: نیروهای آمریکایی با دیدن این صلابت و قدرت و مقاومت عقب نشینی کردند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان در ادامه با اشاره به اینکه این عملیات قدرت پوشالی استکبار جهانی را فرو ریخت، اضافه کرد: دلیر مردان سپاه پاسداران نشان دادن که جمهوری اسلامی ایران برای تأمین امنیت و حفظ تمامیت ارضی خود با قدرت ایستاده اند.

وی با بیان اینکه امروز در منطقه شاهد شکل گیری اراده مقابله جبهه استکبار شکل گرفته است، ادامه داد: امروز منطقه دیگر جای حضور قدرت های استکباری نیست و آمریکا هم نیز توان مقابله با این اراده ندارد.

علیزاده در ادامه با اشاره به اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه ملموس و قابل مشاهده است، افزود: همگان می دانند که امنیت منطقه با حضور ایران ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه قدرت های استکباری تنها با زبان زور قدرت نمایی می کنند، تصریح کرد: قطعاً زبان مذاکره در برابر این قدرت ها پاسخگو نیست و باید در مقابل نظام استکبار با قدرت ایستادگی و مقاومت برخورد کرد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان