[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تشییع زنده یاد مرحوم اکبر قولی معاون توسعه روابط بین المللی فرنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با حضور خانواده وی، رئیس، معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همراه با مراسم تلاوت قرآن و فاتحه خوانی و مداحی یکی از ذاکرین اهل بیت (ع) در حسینیه الزهرا (س) این سازمان برگزار شد.

در این مراسم پیام های تسلیت اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامعلی حدادعادل، رئیس بنیاد سعدی و ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز قرائت شد.

در ادامه این مراسم، ابراهیمی ترکمان طی سخنانی، نکانی را درباره فضائل و شاخص ترین ویژگی های اخلاقی زنده یاد قولی بیان کرد و گفت: هیچکدام از ما فکر می کردیم که یک روزی برای تشییع جناب آقای قولی جمع شویم. رحلت ایشان کمر شکن بود. هیچ وقت آرزو نمی کردم که من باشم و ایشان نباشد.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اشعاری را از پروین اعتصامی قرائت کرد و گفت: «هر که باشی و ز هر جا برسی، آخرین منزل هستی این است آدمی هر چه توانگر باشد، چو بدین نقطه رسد مسکین است، اندر آنجا که قضا حمله کندچاره تسلیم و ادب تمکین است، زادن و کشتن و پنهان کردند هر را رسم و ره دیرین است، خرم آن کس که در این محنت گاه خاطری را سبب تسکین است.»

وی اضافه کرد: من در اینجا شهادت می دهم که مرحوم آقای قولی سبب تسکین خاطر بسیاری از همکاران بود. ایشان با همه دوست بودند. انسانیت در وجود آقای قولی زنده بود.

ابراهیمی ترکمان در پایان سخنان خود، ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده مرحوم اکبر قولی و کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تأکید کرد: امروز همه ما شهادت می دهیم که هیچ بدی از ایشان ندیدیم. این ضایعه را به همسر و فرزندان محترم آن مرحوم و بازماندگان ایشان تسلیت عرض می کنم.

پیکر زنده یاد جانباز سرافراز مرحوم اکبر قولی با بدرقه دوستان ایشان خانواده وی، رئیس، معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ظهر امروز دوشنبه 24 آبان در قطعه ۵۱ (قطعه جانبازان) در بهشت زهرا (س) آرام گرفت.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان