[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، داوود شایقی که ظهر سه شنبه که در جلسه کمیته برنامه ریزی استان اردبیل سخن می گفت، با بیان اینکه مقیاس استانی بودجه ۱۴۰۰ با هدف بهبود فرآیندها طراحی شده است، اظهار کرد: سهم بودجه استان اردبیل در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۷ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال تعیین شده است که ۷۸ درصد نسبت به سال سال گذشته رشد داشته است.

وی به رویکردهای اصلی بودجه سال جاری اشاره کرد و افزود: اثر بخشی فعالیت ها و اقدامات، با هدف تکمیل و اتمام پروژه ها و کاهش هزینه های جاری جز اولویت های سازمان برنامه و بودجه در استان اردبیل است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از اختصاص منابع مالی مناسب به استان اردبیل در سال جاری خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از ۵۰۰ پروژه در بخش های مختلف استان در حال انجام است و پیش بینی می شود با تصویب موافقت نامه بودجه ۱۴۰۰ اردبیل این طرح ها به بهره برداری برسد.

شایقی بیان کرد: در کنار طرح های توسعه و نگهداری در دستگاه های اجرایی، تلاش می شود تا در راستای توسعه اقتصادی استان اردبیل، نیز قدم های مثبتی را برداریم.

وی کنترل تورم و تلاش برای رسیدن به ثبات اقتصادی را از اهداف سازمان مدیریت و برنامه ریزی در کل کشور اعلام کرد و گفت: اولین گام در راستای رسیدن به این اهداف حفظ ارزش پول ملی، است و باید در دستگاه های اجرایی برنامه ریزی به گونه ای باشد که منابع و مصارف مدیریت شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به اهمیت سرمایه گذاری بخش خصوصی و تقویت نظام اقتصادی تاکید کرد و افزود: باید طرح و برنامه ریزی های مناسبی نیز در جهت بهبود معیشت مردم و کاهش تورم در جامعه برداشت.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان