فرهنگ بسیجی ضامن حل مشکلات کشور است

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ ۱۰:۳۰ چاپ کد خبر: 138920
[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج با اشاره به تدارک حدود سه هزار برنامه متنوع برای هفته بسیج در سراسر گیلان، گفت: این برنامه ها از هفته آینده به مدت یک هفته در سراسر استان برگزار می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری همایش ملی اقتدار در روز سوم آذر ماه، بیان کرد: محور برنامه های بسیج فرهنگی، مبارزه با فساد و اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید است.

وی با بیان اینکه بیش از هزار مسابقه ورزشی به مناسبت هفته بسیج در گیلان برگزار می شود، تصریح کرد: بسیج و سپاه در حوزه محرومیت زدایی و اقدامات پزشکی در دوران کرونا خوش درخشیدند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه با وجود مشکلات فراوان در حوزه زیرساخت های پزشکی و بهداشتی در واکسیناسیون کرونا رتبه یک کشوری داریم، گفت: بیش از ۹۱ درصد گیلانی ها دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و راز این واکسیناسیون گسترده و پیشتازی در کشور، بسیج است.

مشارکت مردم در هر کاری موفقیت به دنبال دارد

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه اگر مردم پای کار بیایند در هر حوزه ای پیشرفت و توسعه حاصل می شود، عنوان کرد: تفکر و رویکرد بسیج پای کار آوردن مردم است.

وی با اشاره به آزادسازی ۴۶ زندانی جرایم عمد در گیلان توسط بسیجیان و با کمک مردم، افزود: بسیجیان هر هفته به خانوارهای نیازمند که از قبل شناسایی شده اند کمک می کنند و این اقدامات دیگر رسانه ای نمی شود.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه سپاه گیلان در حوزه امنیت محله چندین برابر ناجا نیروی آموزش دیده دارد، ادامه داد: اگر روزی در ۱۰۰ نقطه گیلان آشوب شود آمادگی مقابله با آن را داریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۲۲ هزار بسیجی در محلات استان و با هزینه شخصی گشت شبانه انجام می دهند افزود: در پنج ماه گذشته حدود چهار هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی توسط بسیجیان بین خانوارهای نیازمند توزیع شده است.

وی با اشاره به حضور بسیجیان گیلانی در شمال غرب کشور و مقابله با خطرات احتمالی ضد انقلاب، تصریح کرد: مشکلات فعلی ما حاصل نگاه لیبرالی است و باید به فرهنگ بسیجی برگردیم.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه حل مشکلات کشور با ساختار حکومتی میسر نیست و باید به فرهنگ بسیجی رجوع کرد، گفت: بزرگترین خصوصیت بسیجیان این است که از خود گذشتند و مسئولان نیز باید همین سیره را دنبال کنند.

بسیج محصول تفکر ولایت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه ولایتمداری محور اصلی بسیجیان است، بیان کرد: اگر چه بسیج محصول تفکر ولایت است اما این سازمان از مردم، برای مردم و در خدمت مردم است.

حجت الاسلام احسان الله محمدی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیجی، فرهنگ مقاومت و ایستادگی است، افزود: بسیج در دوران کرونا همه داشته های خود را در طبق اخلاص گذاشت و به مردم خدمت کرد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان