[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هاشمی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم مراسم معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی که در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد برگزار شد، در تشریح سیاست جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه ریزی های کلان فرهنگی، بر اهمیت نقش استان ها تأکید کرد و گفت: مسئله محوری در وزارتخانه این است که باید اساس کار در استان ها باشد یعنی در هر پروژه و برنامه کلان فرهنگی، باید یک برش مشخص استانی وجود داشته باشد تا شاهد اتفاقات و تحولات خوبی در عرصه فرهنگ و هنر باشیم.

وی، مسئله کادرسازی برای آینده کشور را یکی از مهم ترین مأموریت های تمام نهادهای کشور دانست و ادامه داد: کادرسازی مسئله ای نیست که بتوانیم از آن به سادگی عبور کنیم بلکه یکی از مهم ترین و شاید اهم دغدغه ما باشد و برای این هدف باید کف میدان شروع کنیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: تعامل صددرصدی با تمام اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و پیگیری مطالبات آنان، باید به عنوان یکی از مهم ترین رویکردهای مدیریتی مدیرکل جدید در خراسان رضوی باشد.

وی اضافه کرد: همه ما باید برویم سراغ عناصر مؤمن، جوان، انقلابی، خوشفکر و خوش ذوق استانی و ما در وزارتخانه این ویژگی را در آقای حسین زاده دیدیم، امیدواریم ایشان نیز همین رویه را برای توفیق در کار دنبال کند.

هاشمی یادآور شد: اولین انتصاب در بین مدیران کل ارشاد استان ها را از خراسان رضوی شروع کردیم و به تحولات جدی فرهنگی در این استان امیدواریم.

گفتنی است؛ در این مراسم که نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مدیران و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان حضور داشتند، محمد حسین زاده به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی منصوب و حکم خود را دریافت کرد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان