[ad_1]

مدیرکل هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسانی که نانشان در اختلاف افکنی است از مشکلات مردم شرم کرده و رقابت های سیاسی را در جای خودش دنبال کنند، تاکید کرد: تمام همت دولت و مجلس، حل مشکلات مردم است و روابط حَسنه روسای قوای مجریه و مقننه گواهی این مهم است.

به گزارش ایسنا، امیرابراهیم رسولی مشاور رئیس مجلس با اشاره به معرفی گزینه جدید وزارت آموزش و پرورش، اظهار داشت: با عدم رای اعتماد به آقای فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، برخی به دنبال ایجاد حاشیه در روابط مجلس و دولت فعال شده اند که می بایست همه دلسوزان حوزه رسانه و سیاست نسبت به این طراحی هشیار باشند.

وی ادامه داد: همانطورکه رئیس جمهوری، اختیارمعرفی هر فردی را دارد، نمایندگان مجلس نیز اختیار بررسی و رأی را دارا هستند.

مدیرکل هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مجلس همان مجلسی است که بسیاری از نمایندگان اعتقاد به اصلح بودن حجت الاسلام رئیسی داشتند و دارند و لذا هرگونه نظری خلاف برادری مجلس دولت مردود است.

رسولی خاطرنشان کرد: عدم رای اعتماد به فیاضی نیز در جهت همین برادری و از سردلسوزی بود گرچه هیچ کس نمی تواند حق مسلم بررسی و نظرنمایندگان را سلب و یا مصادره کند.

وی تاکید کرد: مجلس انقلابی نشان داد حتی وقتی رابطه برادری اش با دولت واضح است، مصلحت اندیشی نمی کند و به تکلیف شرعی خود در سپردن مسئولیت خطیر وزارت عمل می کند.

مدیرکل هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: اینک که آقای نوری به عنوان گزینه جدید معرفی شده، مجلس یازدهم و کمیسیون ها به ویژه کمیسیون تخصصی از نو بررسی های خود را انجام و طبق قانون عمل خواهد کرد.

رسولی افزود: گرچه به نظرمی رسد گزینه جدید نقاط ضعف گزینه قبلی را ندارد و پیش بینی می شود که ایشان با توجه به سوابق خود که از بدنه این وزارتخانه است، به احتمال زیاد وزیر آموزش و پرورش دولت آقای رئیسی خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمام همت دولت و مجلس، حل مشکلات مردم است و روابط حَسنه روسای قوای مجریه و مقننه گواهی این مهم است.

مدیرکل هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: کسانی که نانشان در اختلاف افکنی است از مشکلات مردم شرم کنند و رقابت های سیاسی را در جای خودش دنبال کنند.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان