سرهنگ «حمیدرضا سرخوش پور» در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می کند.



وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با توجه به دریافت گزارش یکی از شهروندان مبنی بر درگیری افرادی با سلاح سرد با وی و مجروح شدن او، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.



فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه پس تحقیقات صورت گرفته و با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، متهمان که جزء اراذل و اوباش سابقه دار هستند، مورد شناسایی قرار گرفتند تصریح کرد: هماهنگی قضائی برای دستگیری این افرد انجام شد.



این مقام انتظامی از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش مورد نظر که با اقدامات خود موجب سلب آسایش عمومی مردم و نیز اخلال در نظم عمومی شده بودند، ظرف کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و گفت: طی بررسی ها صورت گرفته مشخص شد که علت درگیری اختلافات شخصی بوده است.



سرهنگ سرخوش پور اذعان داشت: متهمان ۳۱ و ۳۶ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.



وی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با افرادی که بخواهند امنیت جامعه را خدشه دار کنند، مقتدرانه برخورد خواهد کرد از مردم خواست در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان