[ad_1]

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار در منطقه است، اظهار کرد: این شرایط جوی تا اوایل هفته آینده فعالیت و در این مدت برای گیلان آسمانی صاف تا نیمه ابری، گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه در این مدت شاهد افزایش نسبی دمای هوا در ساعات روز هستیم، افزود: برای ساعات صبح و شب در ارتفاعات و دامنه ها شرایط برای بروز پدیده یخبندان فراهم می شود.

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه برای امروز آسمان این استان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی شده است، گفت: برای نواحی جلگه احتمال بروز پدیده مه، در ارتفاعات و دامنه ها یخبندان، گاهی فزایش ابر و وزش باد و در طول روز نیز افزایش نسبی دمای هوا پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه دریا نیز آرام همراه با موج های کوتاه پیش بینی شده است، اضافه کرد: بیشینه ارتفاع موج برای امروز در مناطق نزدیک به ساحل یک متر و دور از ساحل بیش از یک متر پیش بینی شده است.

دادرس با اشاره به اینکه آسمان شهر رشت مرکز استان گیلان نیز صاف تا قسمتی ابری، احتمال مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد و در طول روز افزایش نسبی دما پیش بینی شده است، گفت: دمای هوای رشت نیز امروز بین ۴ تا ۱۶ درجه سلسیوس در نوسان است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان