[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهزاد قنبری ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برخی برنامه های سپاه ناحیه آستارا در این هفته، اظهار کرد: ویزیت رایگان، میز خدمت، دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، یادواره شهدا، اجرای مسابقات ورزشی با هدف ایجاد نشاط و شادابی بین بسیجیان، تجلیل از بسیجیان نمونه و رزمندگان و ایثارگران بخشی از این برنامه ها است.

وی نواختن زنگ بسیج، تجلیل از خیرین بسیجی، رزمایش کمک های مومنانه با اهدای بسته های حمایتی به نیازمندان، اجرای گشت های عملیاتی با هدف ایجاد امنیت پایدار در سطح شهر، برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و همچنین برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان را از مهم ترین برنامه های هفته بسیج آستارا اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا شعار محوری امسال هفته بسیج را «بسیج، پاره تن مردم» عنوان کرد و گفت: برنامه های هفته بسیج در آستارا با اهداف خدمات رسانی و محرومیت زدایی و با مشارکت مردم و تمامی دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد.

سرهنگ قنبری با بیان اینکه ۴۲ سال از عمر بسیج می گذرد و بسیج در این مدت با داشتن روحیه انقلابی، هرگز به آرمان های انقلاب اسلامی ایران بی تفاوت نبوده است، اظهار کرد: تفکر بسیجی در مقابل همه قدرت های جهانی ایستاده است و همه پایگاه های بسیج در سطح کشور منشأ جهاد هستند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به نقش بسیج در عرصه های سازندگی ایران اسلامی، گفت: در هر جا از مملکت مشکلی پیش بیاید تا بسیج وارد نشود مشکل حل نمی شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان