[ad_1]

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به درپیش بودن سالگرد شهید فخری زاده گفت: یکی از ابعاد این عالمِ متفکرِ دانشمندِ مومن و متدین و عارف و شاعر که ابعاد شخصیتی او هنوز به طور کامل شناخته نشده است انس و همراهی او با قرآن بود. در یکی از جلساتی که با او بودم از زبان خود شهید شنیدم که گفت ما در آن پژوهش های نوین، کاری که انجام می دهیم و دستاوردهایی که به دست می آوریم با الهام از قرآن است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در آیین اختتامیه مسابقان قرآن وزارت دفاع طی سخنانی با بیان اینکه منزل ها را با تلاوت قرآن باید نورانی کرد، گفت: در منازلی که قرآن تلاوت می شود از آن  منازل نور ساطع می شود. فرشتگان عالم وقتی به زمینیان می نگرند نورهایی را از زمین می بینند و مشاهده می کنند که این نورها از خانه هایی است که در آن قرآن تلاوت می شود.

وی ادامه داد: قرآن کتاب نور است؛ کتاب روشنایی است؛ هم برای کسانی که قرآن تلاوت میکنند و هم برای کسانی که حافظ و حامل قرآن هستند؛ هم به آنها نورانیت می بخشد و هم روشنگری می کند. مسیر تاریک و جامعه ظلمانی را روشن می کند و راه را نشان می دهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با یادآوری روایتی، تاکید کرد:  هنگامی که حامل قرآن می میرد خدا وحی می کند به زمین که گوشت او را نخور، زمین می گوید خدایا چطور گوشت او را بخورم در حالی که کلام تو در دل و جان اوست.

آقاجانپور افزود: قرآن هم جسم را سالم نگه می دارد و هم روح را سالم نگه می دارد؛ قرآن شفاست؛ درمان همه دردها در قرآن است چرا که دردهای جسمی و روحی بشر را درمان می کند.

وی با اشاره به درپیش بودن سالگرد شهید فخری زاده گفت: یکی از ابعاد این عالمِ متفکرِ دانشمندِ مومن و متدین و عارف و شاعر که ابعاد شخصیتی او هنوز به طور کامل شناخته نشده است انس و همراهی او با قرآن بود. در یکی از جلساتی که با او بودم از زبان خود شهید شنیدم که گفت ما در آن پژوهش های نوین، کاری که انجام می دهیم و دستاوردهایی که به دست می آوریم با الهام از قرآن است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: مشکلی که امروز در دنیای اسلام وجود دارد این است که به این نسخه شفابخش عمل نمی شود. امروز در برخی از کشورهای اسلامی از مناره های مساجد صدای اذان و قرآن بلند می شود اما تدبر در قرآن نمی شود.

 آقاجانپور تصریح کرد: امروز سران خائن کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی  اشغالگر قدس، بی شرمانه رابطه برقرار می کنند و این نشان دهنده عدم عمل آنها به قرآن است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه باید اقتدار و آمادگی خود را حفظ کنیم، افزود: اگر بخواهیم حاکمیت اسلامی و پیام پیامبران الهی را به دنیا برسانیم بر مبنای دستور قرآن باید اقتدار داشته باشیم؛ هم اقتدار نظامی و هم اقتدار اقتصادی و از همه مهمتر اقتدار درونی و معنوی؛ و این جز با انس و عمل به قرآن محقق نخواهد شد.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان