[ad_1]

شایان پویا در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه در پی کوتاهی و بی تدبیری مسئولان هیئت فوتبال استان گیلان دیگر در ورزشگاه سردار جنگل رشت از تیم های لیگ یک میزبانی نمی کنیم، افزود: متأسفانه در بازی با ملوان انزلی درب های استادیوم سردار جنگل رشت به روی هواداران تیم فوتبال ملوان انزلی باز و آنها به راحتی وارد ورزشگاه شدند.

وی ادامه داد: در صورتی که در جلسه هماهنگی پیش از بازی، نمایندگان دو تیم و نماینده فدراسیون فوتبال توافق کرده بودند که از هر دو تیم تنها ۱۰ نفر به عنوان میهمان در ورزشگاه سردار جنگل رشت که در واقع آستارا میزبان بازی با ملوان بود، حضور یابند.

پویا با اشاره به تکمیل نبودن ورزشگاه خانگی تیم شهرداری آستارا برای میزبانی از تیم های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، اظهار کرد: تمرین های تیم فوتبال شهرداری آستارا هر روز در ورزشگاه وحدت برگزار می شود اما زیرساخت های ورزشگاه برای میزبانی لیگ دسته یک آماده نشده است.

وی تأکید کرد: انتظار می رود با پیگیری مسئولان شهرستان آستارا مشکل میزبانی تیم فوتبال شهرداری از تیم های لیگ رفع شده و در شهر خودمان از تیم ها میزبانی کنیم.

مالک باشگاه شهرداری آستارا تصریح کرد: رشد و توسعه فوتبال در آستارا مستلزم رفع کاستی های ورزشگاه وحدت است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان