[ad_1]

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی غالباً پایدار در منطقه است، اظهار کرد: این شرایط جوی تا دوشنبه در استان گیلان فعالیت می کند.

وی افزود: در این مدت برای استان گیلان آسمانی صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، در ساعت ابتدایی صبح و شب هنگام برای ارتفاعات یخبندان، طی روز افزایش دما و وزش باد جنوبی پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی گیلان اضافه کرد: در این مدت این مدت گاهی با شکل گیری ناپایداری های موقتی احتمال بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه به تدریج از عصر روز دوشنبه با شکل گیری ناپایداری در منطقه، به تناوب در بعضی نقاط بارندگی شاهد خواهیم بود، گفت: این شرایط تا پایان هفته مهمان گیلانی ها است.

دادرس ادامه داد: دریا نیز در این مدت آرام با موج های کوتاه پیش بینی شده که برای انجام فعالیت های دریایی به ویژه صید و صیادی مناسبت است.

وی با اشاره به اینکه آسمان شهر رشت برای امروز کمی تا نیمه ابری، با احتمال مه صبحگاهی و گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است، گفت: دمای رشت نیز بین ۵ تا ۱۸ درجه سلسیوس در نوسان است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان